چت‌بات Grok تا چند روز آینده برای همه مشترکین پریمیوم فعال خواهد شد

چت‌بات Grok تا چند روز آینده برای همه مشترکین پریمیوم فعال خواهد شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«ایلان ماسک»، بنیان‌گذار استارتاپ xAI، مدتی پیش کد منبع مدل هوش مصنوعی Grok را در دسترس عمومی قرار داد. اکنون او می‌گوید که این چت‌بات تا چند روز آینده برای همه مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس فعال خواهد شد. پیش‌تر تنها مشترکین پریمیوم پلاس این پلتفرم می‌توانستند از Grok منفعت گیری کنند.

بر پایه پست ایلان ماسک در ایکس، به‌زودی چت‌بات Grok در دسترس همه مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که ماسک می‌خواهد علاوه‌ بر افزایش رقابت با دیگر چت‌بات‌های محبوب همانند ChatGPT یا Claude، تصمیم دارد تعداد مشترکین ایکس را نیز زیاد تر کند؛ چرا که داده‌ها نشان خواهند داد در سال‌های تازه افراد کمتری از پلتفرم ایکس منفعت گیری کرده‌اند.

فعال‌شدن چت‌بات Grok برای همه مشترکین پریمیوم

چت‌بات Grok تا چند روز آینده برای همه مشترکین پریمیوم فعال خواهد شد_اصفهانیا ۷

شبکه اجتماعی توییتر (ایکس جاری) در سال‌های تازه، مخصوصاً از وقتی که ایلان ماسک مالک آن شد، با مشکلات بسیاری روبه رو شده و بر پایه گزارش NBC، سالانه منفعت گیری کاربران از آن ۱۸ درصد افت یافته است. این چنین توهین ایلان ماسک به تبلیغ‌کنندگان امکان پذیر به چشم‌انداز مالی شرکت نیز صدمه رسانده باشد. مطابق گزارش‌ها، ۷۵ نفر از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده برتر ایالات‌متحده در پلتفرم ایکس از اکتبر ۲۰۲۲ (مهرماه ۱۴۰۲) دیگر بودجه تبلیغاتی خود را در این پلتفرم خرج نکرده‌اند.

ادامه مطلب
کشف دورترین کهکشان جهان، MACS0647-JD

اکنون اراعه دسترسی به یک چت‌بات هوش مصنوعی امکان پذیر علتاستقبال زیاد تر کاربران از ایکس شود. یکی از رقیب‌های این پلتفرم، یعنی تردز متا، تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به بیشتر از ۱۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. این چنین اکنون کاربران می‌توانند بدون دعوت‌نامه از بلواسکای منفعت گیری کنند که این کار امکان پذیر کاربران قدیمی ایکس را زیاد تر به این پلتفرم سوق دهد.

هوش مصنوعی Grok اولین‌بار در اواسط آبان‌ماه رونمایی شد و سپس این چت‌بات به‌گفتن بخشی از شبکه اجتماعی ایکس در اختیار برخی کاربران پریمیوم این پلتفرم قرار گرفت.

ادامه مطلب
این بار توسط ناشران موسیقی_اصفهانیا


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments