چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

کشف چیزهای شگفت و باور نکردنی در کالبد شکافی سلبریتی‌های مرده/ عکس


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص هنگامی برای شخصی شناخته شده رخ می‌دهد.

به گزارش روزیاتو، گرچه تعداد بسیاری از سلبریتی‌ها سرنوشت تراژیکی داشته‌اند، اما بازدید‌های بعد از مرگ شان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.

ایمی واینهاوس

این خواننده‌ی بریتانیایی در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۷ سالگی از دنیا رفت. پیکر بی جان او در حالی در تختخوابش کشف شد که چند بطری ودکا هم در نزدیکی او وجود داشت.

در جریان کالبد شکافی واینهاوس معلوم شد او به ازای هر ۱۰۰ میلی لیتر از خونش، ۴۱۶ میلی گرم الکل در خونش داشت. این در حالی است که ۳۵۰ میلی گرم الکل برای ابراز مشکلات تنفسی کافی است. نتیجه‌ی کالبد شکافی او این می بود که علت مهم مرگ این خواننده‌ی مشهور زیاده روی در مصرف الکل می بود.

ادامه مطلب
فهرست نامزدهای مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم کودک منتشر شد

لیزا ماری پریسلی (دختر الویس پریسلی)

چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

لیزا ماری پریسلی در سال ۲۰۲۳ در سن ۵۴ سالگی درگذشت. مرگ نابهنگام او دنیا را در شوک فرو برد و گزارشات اولیه حاکی از آن می بود که او در خانه‌ی خود دچار دعوا‌ی قلبی شده می بود. این کار علتگمانه زنی‌هایی درمورد‌ی ربط این اتفاق با مرگ پدر مشهورش، الویس پریسلی شد که او نیز از بیماری قلبی رنج می‌برد. با این حال، علت مهم مرگ لیزا ماری تا ۷ ماه سپس آشکار نشد. کالبد شکافی نشان داد که او بر تاثییر یک انسداد روده‌ی جزئی جان خود را از دست داده می بود. عوارض ناشی از یک جراحی افت وزن قبلی تبدیل شکل گیری بافت زخم در روده‌ی کوچک لیزا ماری شده می بود، امری که علتانسداد روده‌ی او شده می بود. انسداد روده اگر درمان نشود می‌تواند تبدیل بافت مردگی یا پرفوراسیون (سوراخ شدن بافت) و در نهایت، مرگ شود.

لیزا ماری پریسلی در صبح روز حادثه، دچار دل درد شده و سپس بر تاثییر دعوا‌ی قلبی ناشی از انسداد روده، جان خود را از دست داده می بود. علیرغم اننتقال سریع او به بیمارستان، لیزا ماری بعد از چند ساعت درگذشت. نتیجه‌ی آزمایشات سم شناسی از وجود مسکن اکسی کدون به مقدار استاندارد و درمانی و همینطور وجود داروی ضد روانپریشی کوئتیاپین در خون او حکایت داشت. با این حال، پافشاری شده می بود که این مواد نقشی در مرگ لیزا ماری نداشتند. پزشکی قانونی به این نتیجه رسیده می بود که لیزا ماری پریسلی بر تاثییر عوامل طبیعی جان باخته می بود.

ادامه مطلب
گفتمان رنج از ادبیات فلسطین باید کنار گذاشته بشود / خوشبختانه ادبیات فلسطین دچار جدال مدرنیسم-پست مدرنیسم نشده است

رابین ویلیامز

چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

این بازیگر و کمدین شناخته شده در سال ۲۰۱۴ در سن ۶۳ سالگی درگذشت. او از زمان‌ها قبل با چالش‌های روحی دچار می بود و علاوه بر این، مبتلا به بیماری پارکینسون تشخیص داده شده می بود.

ویلیامز بر تاثییر خفگی جان خود را از دست داده می بود و در خون او داروهای ضد افسردگی و پارکینسون اشکار شد. با این حال، کالبد شکافی او معلوم کرد این بازیگر مشهور نه به پارکینسون، بلکه به بیماری «زوال عقل با اجسام لویی» دچار می بود، بیماری‌ای که به علت شباهت نشانه هایش، زیاد تر با پارکینسون نادرست گرفته می‌شود.

پل واکر

چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

بازیگر فیلم‌های «سریع و خشن» در سال ۲۰۱۳ در جریان یک سانحه‌ی رانندگی شدید در سن ۴۰ سالگی جان باخت. او در زمان وقوع این تصادف سوار بر یک خودروی پورشه کاررا جی تی می بود.

ادامه مطلب
چهره مهتاب کرامتی در ۲۷ سال پیش/ عکس » اصفهانیا

مطابق اظهار پزشکی قانونی، پیکر واکر در حالت تدافعی‌ای به نام «حالت بوکسوری» کشف شده می بود که نشان می‌داد واکر در زمان مرگ دست‌های خود را برای محافظت از سر و صورتش بالا آورده می بود. علت مرگ او «ترکیب آثار صدمات تروماتیک و سوختگی» اظهار شد.

کری فیشر

چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

کری فیشر که با ایفای نقش «پرنسس لیا» در سه گانه‌ی مهم «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۶ در سن ۶۰ سالگی درگذشت.

او در میانه یک سفر هوایی دچار دعوا‌ی قلبی شده و فوراً به بیمارستان منتقل شده می بود. با این حال، طولی نکشید که فیشر جان خود را از دست داد. علت رسمی مرگ او آپنه خواب (اختلال وقفه تنفسی در خواب) اظهار شد. اما نتیجه‌ی آزمایشات سم شناسی معلوم کرد ترکیبی از مواد مخدر گوناگون در خون او وجود داشت، از جمله الکل، متادون، کوکایین، اکستازی و داروهای آرام قسمت.

ادامه مطلب
مطلب تسلیت محمد یاسر طیب نیا در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان

بریتانی مورفی

چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

بریتانی مورفی با نقش آفرینی هایش در دهه‌ی ۱۹۹۰ و اغاز دهه‌ی ۲۰۰۰ به شهرت رسید. او در سال ۲۰۰۹ در سن ۳۲ سالگی بر تاثییر یک بیماری قابل درمان درگذشت: ذات الریه.

بر پایه گزارش پزشکی قانونی، کم خونی مورفی که بر تاثییر خونریزی‌های قاعدگی به وجود آمده می بود، دستگاه ایمنی بدن او را ضعیف کرده می بود و مقابله با این عفونت ویروسی را برایش دشوار ساخته می بود. سپس از مرگ مورفی، پدرش خواستار اراعه‌ی یک گزارش سم شناسی شد که نتیجه‌ی آن از وجود مقادیر بسیاری فلزات سنگین در خون او حکایت داشت، امری که این گمان را نقل ساخت که مورفی بر تاثییر مسمومیت درگذشته می بود. با این حال، این گمان از سوی یک پزشک سم شناس برجسته رد شد.

هیث لجر

چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

هیث لجر در سال ۲۰۰۸ در ۲۸ سالگی درگذشت.

کالبد شکافی لجر نشان داد که عملت مرگ اوردوز اتفاقی بر تاثییر ترکیبی از داروهای تجویزی می بود. بر پایه گزارش پزشکی قانونی، لجر بر تاثییر «مسمومیت شدید با ترکیبی از آثار اکسی کدون، هیدروکودون، دیازپام، تمازپام، آلپرازولام و دوکسیلامین» جان خود را از دست داده ود.

ادامه مطلب
قائم مقام تازه معاونت صدا منصوب شد » اصفهانیا

مایکل جکسون

چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

خبر درگذشت «سلطان پاپ» در سال ۲۰۰۹ دنیا را در شوک فرو برد. او در زمان مرگ ۵۰ سال داشت.

علت مرگ مایکل جکسون مصرف دوز مرگباری از داروی پروپوفول (نوعی داروی بیهوشی قوی) می بود که توسط پزشک او، کنراد موری تجویز شده می بود. او بعداً به همین علت در قتل غیر عمد گناهکار شناخته شد. علاوه بر پروپوفول، داروهای فرد دیگر هم در خون جکسون یافت شد، همانند میدازولام، دیازپام، لیدوکایین و افدرین. کالبد شکافی جکسون این چنین نشان داد که هیچ مشکل آناتومیکی که علتمرگ وی شده باشد، وجود نداشت.

برندون لی (پسر بروس لی)

چیزهای عجیبی که در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته کشف شد///

برندون لی در سال ۱۹۹۴ بر تاثییر اصابت اتفاقی گلوله از یک اسلحه در جریان ساخت فیلم «کلاغ»، در سن ۲۸ سالگی جان خود را از دست داد.

۲۴۵۲۴۵

یک گلوله‌ی کالیبر ۴۴ درون ستون فقرات او کشف شد. از این اسلحه قرار می بود برای یک صحنه‌ی نمای نزدیک منفعت گیری شود، اما متأسفانه به درستی تنظیم نشده می بود.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments