آرنولد زیر تیغ جراحی رفت! + عکس | عمل خطرناک آرنولد برای تعویض دوباره دریچه قلبش!

آرنولد زیر تیغ جراحی رفت/ عمل خطرناک آرنولد برای معاوضه مجدد دریچه قلب! + عکس_اصفهانیا


اصفهانیا به نقل از بهداشت نیوز، شوارتزنگر به دریچه آئورت جدیدی احتیاج داشته و پزشکان کلولند هم به خوبی از بعد این جراحی خطرناک و حساس برآمده‌اند. بازیگر نابودگر بعد از ایفای نقش در Terminator: Dark Fate سال عجیبی را توانایی کرده؛ ابتدا که پاندمی کرونا از راه رسید و او زمان‌ها خانه‌نشین می بود، اکنون هم مشکل قلبش وی را به بیمارستان کشاند.

فرماندار اسبق کالیفرنیا طی زمان‌های تازه ویدیوهایی انتشار کرده می بود و در آن‌ها مردم را به مراعات پروتکل‌های بهداشتی تشویق می‌کرد. در نهایت باید او گفت این بازیگر مشهور و محبوب در دوران نقاهت به سر می‌برد و به‌زودی به خانه بازخواهد گشت.

شوارتزنگر در پست توییتر خود نوشت:

از تیم کلینیک کلولند سپاس می‌کنم، اکنون یک دریچه آئورت تازه دارم که در کنار دریچه ریوی‌ام قرار خواهد گرفت. در عمل قبل‌ام همین دریچه را معاوضه کرده بودند.

ادامه مطلب
بیماری‌هایی که با طب‌سوزنی درمان می‌شوند
آخرین مطالب

حس زیاد خوبی دارم و از همین اکنون می‌توانم در خیابان‌های کلولند راه بروم و از زیبایی‌شان لذت ببرم. از همه دکترها و پرستاران تیم سپاس می‌کنم!

در هر حال آرنولد محبوب ما روز به روز سنش بالاتر می‌رود و این قضیه به مرور زیاد تر هم حس می‌شود.

همان گونه که گفتیم آخرین فیلم شوارتزنگر Terminator: Dark Fate‌ می بود که علی رغم کارکرد خوب او به طور کلی موفق نشد نظر منتقدان را به خود جلب کند.

ادامه مطلب
کلید مبارزه با چاقی به کمک طب سنتی شناسایی شد

منبع: خبر ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments