خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!

خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ رفع شد! » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، از با اهمیت ترین دغدغه‌های باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای تسویه حساب با طلبکاران خارجی می بود. یقیناً در رابطه ریکاردو ساپینتو و عزیزبک آمانوف چون پرونده به تجدیدنظر رفته و استقلال حوالی رقم مورد نظر آن‌ها شکواییه و دفاعیه مجدد اراعه کرده است، کار به این فصل لیگ قهرمانان نخواهد رسید و ماجرای این دو نفر به گمان زیاد در تابستان حکم نهایی خواهد داشت اما دستیاران ریکاردو ساپینتو حکم قطعی گرفته بودند که پیش از ایام نوروز مطالباتشان پرداخت شد.

به گزارش خبرورزشی، دقایقی قبل مطلع شدیم مذاکرات استقلال با سانتا کلارا پرتغال از بابت پرداخت سهم محمد محبی برای وجود در جمع آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم نیز نتیجه داد و قضیه مرتفع شده است.

ادامه مطلب
کیلیان امباپه برای رئال مادرید مشکل ساز خواهد شد » اصفهانیا

از قرار معلوم پیگیری‌های علی خطیر طی یک هفته آغازین سال تازه و تامین اعتبار قبل از فرارسیدن سال ۱۴۰۳ جهت شد تا داستان حل شود و این‌طور که پیداست اکنون دیگر استقلال قسمت وسیعی از مشکلات را از سر راه خود برداشته می‌بیند.

با این اوصاف دور از انتظار به نظر می‌رسد ۱۱ فروردین برای استقلال از بابت بدهی‌ها مشکلی به وجود بیاید چون مدارک آماده شده و قرار است در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار بگیرد؛ با دقت به قانونی بودن و طی شدن همه مرحله های مورد نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، آن‌طور که استقلالی‌ها می‌گویند مشکل فرد دیگر تشکیل نخواهد شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
خطر تعلیق والیبال ایران چه مقدار جدی است؟ » اصفهانیا

۲۵۸۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments