محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!

محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت! » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ محرومیت مجاهد خذیراوی یکی از اتفاقات جنجالی فوتبال ایران است که تا این مدت بعد از سال‌ها درمورد ان او گفت و گو می‌شود. شبیه این اتفاقات برای علیرضا نیکبخت واحدی هم رقم خورد و او هم در مقاطعی محروم شد.

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی در گفتگو با خبرآنلاین در این خصوص او گفت: «آن زمان هم من نبودم ولی این را چون در دادگستری بودم ببینید. من الان یک مثالی می زنم که شما تسلیم بشوید در بازی دربی خدای ناکرده دعوا می شود بین بازیکنان و کادر فنی یک نفر چاقو در بیاورد و فرو کند در قلب یکی و درجا او را بکشد مثال است دیگر محال که نیست امکان دارد این اتفاق بیفتد فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی اش می توانند حکم اعدام بدهند؟ قتل عمد است دیگر قتل عمد هم نتیجه اش قصاص است. من می‌خواهم این را به شما بگویم متاسفانه برخی از مدیرهای فوتبالی ما از این قوانین و مقررات سواستفاده می کنند. برای مثال شما هنگامی که دادگستری در این موارد داخل می شود جرم است، اصلا فدراسیون فوتبال صلاحیت ندارد. رئیس فدراسیون فوتبال هم مرتکب جرم شود امکان دارد او را بگیرند و به زندان بیندازند، سپس این ها بگویند دخالت در امور فوتبالی است. اگر اینجا تخلفات فوتبالی را مطابق آیین نامه و مقررات داخلی و بین المللی باید در حوزه فوتبال رسیدگی کنیم ولی جرم و این ها همیشه در حوزه دادگستری است. اصلا احتمالا یک بازیکنی من منظورم مجاهد خذیراوی نیست من اصلا مجاهد خذیراوی را در عمرم ندیدم منظورم کلی است اگر یک بازیکنی برای مثال مرتکب سرقت ش ، کلاهبرداری شد اینجا دادگستری رسیدگی و حکم می دهد یا اصلا همین آقای قایدی همانند این که اتفاقی می بود و چپ کرده می بود در ماشینش فردی کشته شده می بود که آن قضیه را دادگستری رسیدگی کرد.»

ادامه مطلب
بحران آب جایی در مناظره‌های انتخاباتی ندارد

او در ادامه او گفت: «ببینید الان فکر کنید امکان دارد یک فوتبالیست دیگر یک مربی یک رئیس فدراسیونی یک عضو هیئت رئیسه ای مرکتب جرمی شود و به دادگاه برود. دادگاه هم محکومشان کند این طرف در فوتبال هم باید این آدم را تنبیه کنیم هنگامی ثابت شد یک فردی رفته مرتکب جرم شده است که این جرم به شان فوتبال سرزمین ضربه زده است. اینجا کمیته اخلاق هم باید ورود کند و حکم فوتبالی هم برایش صادر کند. ببینید این ها زیاد ظریف است و در موازی یکدیگر می توانند حرکت کنند ولی با یکدیگر تداخلی نباید داشته باشد و این هنر قضاوت است. من برای شما یک مثال بزرگ زدم همان مثال چاقو فدراسیون فوتبال که نمی تواند قصاص کند و دخالت دادگستری اینجا قضیه ای نیست درواقع سواستفاده ای است که مدیران انجام میدهند نه فقط برای این مثال من زیاد جاهای دیگر الان شما برای مثال نیکبخت رو من نمیدونم فردی که میگوید نمی بخشیم الان نیکبخت با من سلام و علیک دارد و زیاد هم معروفش کردم الان نیکبخت را فدراسیون محرومش کرد یا دادگستری ؟

ادامه مطلب
سال شیرین یحیی و جواد؛ فدراسیونی که باز هم بازنده می بود! » اصفهانیا

برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments