بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی دنیا با برد ۷۲۰ کیلومتر معرفی شد + ویدیو

بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی دنیا با برد ۷۲۰ کیلومتر معارفه شد + ویدیو_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

Felo اولین برند موتورسیکلت تایلند در بازارهای جهانی است. این شرکت در هفته‌ای که گذشت، در چهل‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی موتور بانکوک، از موتورسیکلت TOOZ رونمایی کرد. Felo TOOZ بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی جهان است که حداکثر شدت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و برد ۷۲۰ کیلومتر دارد.

بزرگ‌ترین ویژگی TOOZ این است که در بیشترین سطح با گوشی و درنتیجه با زندگی راننده، ربط برقرار می‌کند. به این ترتیب، می‌توان در نمایشگر ۱۲ اینچی این موتورسیکلت محتوای چند رسانه‌ای پخش کرد و از سیستم صوتی فراگیر شش‌کاناله آن لذت برد.

نمایشگر بزرگ این موتورسیکلت یک سیستم جهت‌یابی نیز محسوب می‌شود. TOOZ به یک سیستم دوربین ۳۶۰ درجه تجهیزاست، اما اشکار نیست که تصاویر آن دقیقاً چطور به نمایش درمی‌آید.

بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی دنیا به یک سیستم نظارت سختی تایر، ABS و سیستم کنترل کشش نیز تجهیزاست. به گمان زیادً تا زمان اراعه این وسیله‌نقلیه به بازار، قابلیت‌های بیشتری نیز به آن اضافه می‌شود.

ادامه مطلب
آمازون فناوری احراز هویت با اسکن کف دست را به سازمان‌ها می‌آورد
آخرین مطالب

مقصد این موتورسیکلت این است که راننده زمان سواری بتواند به‌راحتی و بدون وقفه زندگی دیجیتال خود را ادامه دهد. انتظار می‌رود تعداد بسیاری از این ویژگی‌ها در مدل‌های آینده Felo و برند مرتبط با آن، RAPID، اراعه شوند.

بزرگ‌ترین موتورسیکلت برقی جهان

موتورسیکلت برقی TOOZ از فناوری شارژ TYPE2 منفعت گیری می‌کند که می‌تواند در ۲۰ دقیقه شارژ باتری را از ۲۰ درصد به ۸۰ درصد رساند. خریداران این موتورسیکلت می‌توانند یک جعبه خنک‌کننده ۸ لیتری نیز خواست دهند که در محفظه بار قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
سامسونگ عمداً رنگ‌های حالت Vivid گلکسی S24 اولترا را تحول داده است

همانند تعداد بسیاری از خودروها و موتورسیکلت‌های برقی امروزی، سرنشینان TOOZ نیز می‌توانند دستگاه‌های برقی خود را با این وسیله نقلیه شارژ کنند. TOOZ این چنین تجهیزبه فناوری V2L است که اجازه می‌دهد از باتری‌ها به‌گفتن یک منبع برق برای مصارف خانگی منفعت گیری شود. ظرفیت باتری این موتورسیکلت اشکار نیست، اما با دقت به این توصیفات، مشخصاً باتری زیاد بزرگی دارد.

برندهای Felo و RAPID متعلق به کمپانی نوظهور Smartech می باشند که در قسمت وسایل نقلیه برقی تایلند فعال است. تایلند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای موتورسیکلت دنیا را دارد و تعداد بسیاری از برندهای نقل جهانی در این سرزمین خط تشکیل دارند. اما این سرزمین پیش از این هیچ‌گاه یک برند داخلی قابل‌دقت نداشته است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
توافقی بین بنیان‌گذاران شرکت و ایلان ماسک وجود نداشته است

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments