فرج‌الله سلحشور، بهترین غذا را برای چه کسی سرو می‌کرد؟ » اصفهان امروز آنلاین

فرج‌الله سلحشور، بهترین غذا را برای چه فردی سرو می‌کرد؟ » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت او گفت: پشت سر زنده‌یاد سلحشور زیاد سخن‌ها می‌زدند اما من و همسرم سه سال با ایشان کار کردیم و به ما ثابت شد یکی از انسان‌های والایی که در کار هنری ما وجود داشتند، ایشان می بود. فرج‌ا.. سلحشور فراتر از معنی آدمی، انسان می بود. انسانیت او برای ما ثابت شد. می‌گویند اگر می‌خواهی فردی را بشناسی با او همسفر و هم‌غذا شو. ما سه سال با ایشان همسفر و هم‌غذا بودیم.

پاک نیت در او گفت و گو با جام جم در ادامه گفت: برای سریال یوسف پیامبر(ع) هر روز مسافت طویل را با هم می‌رفتیم و ۳ ــ ۲ وعده‌ کنار هم غذا می‌خوردیم. نوع بینش‌اش نسبت به افرادی که با او کار می‌کردند انسانی می بود. برای مثال به مدیرتولید می‌او گفت روزی که هنروران وجود دارند بهترین غذا را بدهید. من ندیدم تهیه‌کننده‌ای این چنین کند.

ادامه مطلب
رونمایی از «دنیای وارونه» در افتتاحیه عمار/ اکران «بی‌وتن‌ها»

پاک نیت افزود: من باور دارم نباید درمورد انسان‌ها پیشداوری مثبت و منفی کرد. تلاش می‌کنم با آدم‌ها توانایی کنم. با همه آدم‌ها کار کنم. متن، حرفه‌ای‌بودن و اخلاق کارگردان برایم زیاد مهم است. آدم بااخلاق افرادی را دور خود جمع می‌کند که سالم می باشند. ایشان نسبت به انتخاب آدم‌ها زیاد دقت داشت. آدم دیگر چه چیزی از یک کارگردن یا تهیه‌کننده می‌خواهد؟ مردم زیاد چیزها می‌گویند اما نباید گوش داد.

۲۴۵۲۴۵

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

ادامه مطلب
«فراموشی» به جستوجو مسائل اخلاقی‌ست/ دقت به مساله اراعه و تقاضای فیلم

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments