انت‌ماینر S21 پرو

ماینر انت‌ماینر S21 پرو با قوت خیره‌کننده معارفه شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

بیت‌مین (Bitmain)، شرکت فعال در حوزه ساخت مدارهای مجتمع با کاربرد خاص (ASIC)، از تازه ترین ماینر خود به نام انت‌ماینر S21 پرو (Antminer S21 Pro) در اجلاس جهانی استخراج دیجیتال (WDMS) رونمایی کرد. این دستگاه تازه قوت و منفعت‌وری انرژی بالایی دارد.

مشخصات ماینر بیت‌مین انت‌ماینر S21 پرو

ماینر تازه بیت‌مین قدرتی برابر ۲۳۴ تراهش بر ثانیه و منفعت‌وری انرژی ۱۵ ژول به‌ازای تراهش دارد. منفعت‌وری انرژی این محصول نسبت به ماینرهای قبلی بیت‌مین بالاتر است.

برای قیاس، ماینر قبلی بیت‌مین به نام انت‌ماینز S21، قدرتی برابر ۲۰۰ تراهش بر ثانیه دارد و منفعت‌وری انرژی‌ آن به ۱۷.۵ ژول به‌ازای تراهش می‌رسد. بیت‌مین هم‌زمان با معارفه ماینر تازه خود، خبرداد که همه مثالهای تولیدی انت‌ماینر T21 در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۴ به فروش رسیده‌اند.

تازه ترین ماینر بیت‌مین از نظر منفعت‌وری انرژی یکی از بهترین مثالها در بازار محسوب می‌شود. درحالی‌که در وب‌سایت بیت‌مین قیمت S21 پرو وجود ندارد، این شرکت در طول WDMS خبرداد که هزینه هر تراهش این ماینر به ۱۸.۹۰ دلار می‌رسد؛ به این علت به گمان زیادً قیمت هر واحد انت‌ماینر S21 پرو به ۴,۴۲۲ دلار برسد.

ادامه مطلب
بازدید ردمی توربو ۳: گوشی جادویی هری پاتر_اصفهانیا
آخرین مطالب

ماینر تازه بیت‌مین در وقتی معارفه شده است که فاصله تقریباً کوتاهی تا هاوینگ بعدی بیت کوین داریم و این چنین قیمت این رمزارز در هفته‌های تازه رشد چشمگیری داشته و حتی رکورد جدیدی هم به ثبت رسانده است. ماینرها بعد از هاوینگ، به‌ازای استخراج هر بلوک، ۳.۱۲۵ بیت کوین پاداش دریافت خواهند کرد.


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
قیمت بیت کوین برای اولین‌بار در دو سال قبل از 60 هزار دلار عبور کرد

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments