واکنش عجیب صدا و سیما به سخنرانی تند حجت الاسلام اژه‌ای در شب قدر

عکس العمل شگفت صدا و سیما به سخنرانی تند حجت الاسلام اژه‌ای در شب قدر


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه همزمان با نوزدهمین شب از ماه مبارک رمضان در مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی (ره) به عیب سخن پرداخت و او گفت: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت واسعه الهی، استغفار و توبه، قرب به پروردگار متعال، مواسات با مردم، تقوا پیشه کردن، تسلط بر هوای نفس، مبارزه با ظالم، پشتیبانی کردن مظلوم، خالی کردن دل از غیر خدا و همه رذائل و پر کردن آن از فضائل و قیمت‌های الهی است؛ قلب ماه مبارک رمضان نیز «شب قدر» است.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، رئیس قوه قضاییه در قسمت فرد دیگر از سخنان خود با گفتن این که همه افعال و اَعمال حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام از جمله سیاست، جهاد، حرکت با مردم و حکمرانی آن امام والامقام، همراه با مراعات اخلاق اسلامی و حُسن خلق می بود، او گفت: امام علی علیه‌السلام در روبه رو دشمنان خود نیز اخلاق اسلامی را مراعات می‌کرد و امروز مراعات اخلاق اسلامی و حُسن خلق برای همه ما به خصوص کارگزاران نظام، ملزوم و بلکه الزم است.

ادامه مطلب
بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت با شعار “صنعت نفت، جهش تشکیل، بهینه‌سازی فناورانه” درتهران روبان چینی میشود

وی تصریح کرد: امروز دشمنان و شیاطین برای تشکیل تفرقه، بدبینی، ناامیدی و یاس در بین مردم در حال تلاش می باشند و در این شرایط ما باید بدانیم که مراعات اخلاق اسلامی و حُسن خلق، خنثی‌کننده این حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان و شیاطین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه اظهار داشت: ما کارگزاران نظام مدیون مردم هستیم؛ مردمی که ۴۵ سال است برای اسلام در همه صحنه‌ها حاضر می باشند؛ امروز باید حکمرانی خوبی را برای این مردم اراعه داریم و تلاش کنیم که دنیا و آخرت آن‌ها را عزتمندانه فراهم کنیم؛ ما موظفیم وسایل آسایش و اسایش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در سختی و تنگنا می باشند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد.

ادامه مطلب
سمپوزیوم دو روزه نقد و بازدید کتاب در هوای حق و عدل / گرامیداشت و بازخوانی اندیشه دکتر محمدعلی موحد
آخرین مطالب

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: از همه مسئول‌تر خود من هستم؛ اگر هر مقدار کوتاهی کردم و نتوانستم حق شما مردم را استیفا کنم و حق مظلومین را از ظالمین بگیرم، در این شب گرامی در پیشگاه خداوند و شما مردم، عذرخواه هستم.

حجت الاسلام اژه ای افزود: نمی‌توان با تنگ نظری حرکت کرد؛ نمی‌شود فردی بخواهد فقط سلیقه خود را حاکم کند؛ اگر سیاست با بد اخلاقی توأم شد آنجاست که خودخواهی‌ها پیش می‌آید و قوت‌طلبی به هر قیمتی پیش می‌آید؛ ما نیامده‌ایم که به یک کرسی و مقام برسیم و دیگران را تضعیف کنیم؛ فردی نباید این چنین تصوری داشته باشد که هرچه فکر می‌کند درست است. باید اتحاد و انسجام خود را نگه داری و تحکیم کنیم و اجازه ندهیم شیاطین و جواسیس در صفوف ما رخنه کنند؛ این کار الزام سعه‌صدر و همدلی و صبر در برابر مشکلات است.

ادامه مطلب
به پای علوم انسانی نپیچید / ۱۰صفحه نوشته بنویسید و منظور واقعی‌تان را بگویید » اصفهانیا

صداوسیما در کاری تامل برانگیز سخنرانی حجت الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه را از شبکه آموزش و سخنرانی آیت الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد را از شبکه اول روی آنتن فرستاد. این حرکت شگفت صدا و سیما عکس العمل برخی از کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

۲۴۵۲۴۵

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments