عکس‌| نیمار آینده در ایران است!

عکس‌| نیمار آینده در ایران است! » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، لوسیانو پریرا به واسطه سال‌ها بازی در ایران و وجود در تیم‌های گوناگون یکی از محبوب‌ترین خارجی‌های شاغل در لیگ برتر است. بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران که در ۴۰ سالگی هم با آمادگی جسمانی خوب برای فولاد خوزستان توپ می‌زند، مدام خانواده‌دوست بوده و زندگی حرفه‌ای او برای زیاد‌ها زبانزد است.

بنابر روایت افتاب وطن، شیمبا در شرایطی که گفتن مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر را یدک می‌کشد، نیم فصل اول را در مس رفسنجان گذراند و بهترین گلزن این تیم (۵ گل زده) شد. در نقل و انتقالات زمستانی اما او راهی تیمی شد که خاطرات بسیاری با آن دارد و مدام از وجود در آن استقبال کرده است؛ فولاد خوزستان.

شیمبا از همان روزهای اول وجود مجدد در فولاد همراه با اعضای خانواده‌اش در اهواز وجود یافت و زندگی مجدد در این شهر را توانایی کرد. یکی از دغدغه‌های مهم این مهاجم باتجربه در سال‌های تازه به آینده فوتبالی لوکاس پسر ۱۳ ساله او برمی‌گردد؛ لوکاس که زیاد تر روزهای زندگی خود را در ایران سپری کرده، با دقت به سن و سالش یکی از توانایی های فوتبالی ناب برزیل محسوب می‌شود که فصل قبل در آکادمی معروف باشگاه سانتوس عضویت داشت.

ادامه مطلب
عکس‌| روز آرام یک استقلالی اسبق؛ خبری از یاغی‌گری نبوده است! » اصفهانیا

لوکاس تنها لژیونر تیم‌های پایه فوتبال ایران است؛ او برای نونهالان فولاد خوزستان توپ می‌زند.

پسر شیمبا اما از زمان وجود پدرش در اهواز، به ایران برگشته و همراه او است؛ اتفاقی که او را از آکادمی‌های معروف برزیل دور کرده و این برای پدری که خودش فوتبالیست بوده و با آگاهی از توانایی های فوتبالی پسرش او را یکی از ستاره‌های آینده فوتبال برزیل توصیف می‌کند اتفاق خوبی نیست.

لوسیانو که در سال‌های قبل هیچ‌گاه پسر خود را از زمین چمن دور نکرده، باور دارد که لوکاس با دقت به تکنیکی که در ۱۲، ۱۳ سالگی از خود ابراز می‌دهد و کاری که با توپ انجام می‌دهد، با لیاقت وجود در سطح اول فوتبال دنیا است. به همین خاطر برای او زمان می‌گذارد و همه توانایی‌اش را به کار گرفته تا به فوتبالیست بزرگی تبدیل شود. احتمالا دلنشین باشد که بدانید شیمبا به فرزندش لوکاس لقب «نیمار» داده و تلاش می‌کند او از هر شرایطی برای رشد فوتبالش منفعت گیری کند.

ادامه مطلب
مهاجم اسبق الشباب عربستان در لیگ برتر ایران » اصفهانیا

در این ایام اما لوکاس همراه خانواده‌اش در اهواز زندگی می‌کند؛ او اما هیچ زمان فوتبال را رها نکرده و اتفاق اختصاصی‌ای که در یکی دو ماه تازه آن را توانایی کرده وجود در تیم نونهالان فولاد خوزستان است.

عکس‌| نیمار آینده در ایران است!

تکنیک ناب برزیلی فرزند شیمبا مورد دقت همسن و سال‌های او در تیم نونهالان فولاد قرار گرفته است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

باشگاه فولاد که یکی از بزرگ‌ترین و بهترین آکادمی‌های فوتبال ایران را در اختیار دارد، اکنون در تیم نونهالان خود یک بازیکن لژیونر برزیلی را مورد منفعت گیری قرار می‌دهد که تکنیک ناب برزیلی او مورد دقت همه هم‌سن و سال‌های خودش قرار دارد؛ او فردی نیست جزو لوکاس پریرا مندز، پسر لوسیانو مهاجم تیم بزرگسالان فولاد.

ادامه مطلب
لیست مدارس دخترانه نطنز با آدرس و شماره تلفن

لوکاس علاوه بر این که در تمرینات و مسابقات تیم نونهالان فولاد یکی از بازیکنان مهم محسوب می‌شود، در تمرینات تیم بزرگسالان نیز اکثر اوقات و ساعات را همراه پدرش سپری می‌کند. اگر سری به تمرینات فولاد بزنید، می‌توانید یک پسر خردسال با موهای بافته شده و پوستی سیاه را مشاهده کنید که با توپ همه کار می‌کند و مشغول نمایش‌های فردی است. روز قبل و در حاشیه دیدار دوستانه فولاد با نفت آبادان هم ویدئویی از دلربایی فرزند شیمبا با توپ انتشار شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و گواه خوبی برای این ادعا است.

برای نمایش علاقه شیمبا به پسرش لوکاس و دقت به او را می‌توان در ابتدای بازی فولاد و سپاهان فهمید شد؛ جایی که لوسیانو تصمیم داشت پسرش را به عکس تیمی فولادی‌ها ببرد و ناظر بازی موافقت نکرد. اتفاقی که به چند ثانیه جر و او گفت و گو منجر و در نهایت با مخالفت ناظر آن بازی فولاد عکس تیمی نگرفت و یقیناً که لوکاس با چشمانی اشک‌بار از داخل چمن به سکوهای ورزشگاه اختصاصی فولاد رفت!

ادامه مطلب
برای شادی دل مردمم به هانگژو می روم » اصفهان امروز آنلاین

عکس‌| نیمار آینده در ایران است!

مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران آرزو دارد پسرش همانند نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل شود؛ او همیشه و همه احوال این را به لوکاس گوشزد می‌کند.

هرچه هست مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران اکنون فرزندی دارد که برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران شناخته شده است؛ پسری که پدرش فکر می‌کند با دقت و پیشرفت می‌تواند از بین میلیون‌ها فوتبالیست خوش‌تکنیک برزیلی خودش را نشان بدهد و به پیراهن تیم ملی برزیل هم برسد. خدا را چه دیدید احتمالا لوکاس که این روزها تنها لژیونر فوتبال پایه در ایران است و برای نونهالان فولاد توپ می‌زند، چند سال سپس آرزوی پدرش را محقق کرد و همانند نیمار بازوبند کاپیتانی پرافتخارترین تیم ملی دنیا را هم بر دست بست!

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments