2005716

عکس‌| گزینه پرسپولیس برای طارمی قلب فرستاد! » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پورتو که در دو تقابل از سه بازی قبلی در همین فصل روبه رو استوریل در لیگ برتر و لیگ کاپ پرتغال ناکامی خورده می بود، شنبه شب هم دیدار برگشت را اهدا کرد که تک گل حریف‌شان را کاسیانو دیاز، مهاجمی که قرار می بود پرسپولیسی شود، به ثمر رساند.

به نقل از افتاب وطن کاسیانو دیاز که قرار می بود در تابستان ۱۴۰۱ و پیش از وجود یورگن لوکادیا در پرسپولیس به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود و به‌خاطر عدم توافق مالی، خواست برای امکانات زیاد و … از سفر به ایران صرف نظر کرد، اکنون با پیراهن استوریل مشغول درخشش است و توانسته در همین فصل دو بار دروازه یاران طارمی را باز کند.

این مهاجم ۳۴ ساله برزیلی که سه ماه و نیم قبل در جریان پیروزی سه بر یک استوریل روبه رو پورتو در دیدار لیگ کاپ پرتغال یک گل به ثمر رسانده و مهدی طارمی هم در آن بازی یک پاس گل داده می بود، بازهم توانست دروازه شاگردان کونسیسائو را باز کند.

ادامه مطلب
احکام کمیته انضباطی؛ یحیی و نکونام جریمه شدند، استقلال و پرسپولیس محروم!

پورتو در شبی که مهدی طارمی را با تصمیم شگفت سرخیو کونسیسائو در فهرست نفراتش نداشت، در دقیقه ۶۵ با اخراج دیوگو کاستا ۱۰ نفره شد و در دقیقه ۶۹ با ضربه ایستگاهی دیدنی کاسیانو دیاز از پشت محوطه جریمه دروازه خود را باز شده دید و با همین گل ناکامی خورد.

کاسیانو دیاز با گلی که روبه رو اژدها به ثمر رساند و تبدیل ناکامی تیمِ تحت هدایت کونسیسائو شد، کاری کرد تا تماشاگران پورتو جای خالی مهدی طارمی را حس کنند و نسبت به خط زدن او منتقد شوند.

ادامه مطلب
روزنامه اصفهان امروز شماره 4917؛ 21 خرداد1403

این مهاجم برزیلی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ نمایش فوق الاده در ترکیب استوریل داشته و توانسته هفت گل در لیگ برتر، چهار گل در لیگ کاپ و یک گل در جام حذفی پرتغال به ثمر رساند که برابر پورتو هم این کار را انجام داد.

۲۵۷ ۲۵۱

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments