تلگرام بیزینس چه قابلیت‌هایی دارد؟ نگاهی به نسخه تجاری تلگرام

تلگرام بیزینس چه قابلیت‌هایی دارد؟ نگاهی به نسخه تجاری تلگرام_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

از امروز کاربران تلگرام پریمیوم می‌توانند از قابلیت‌های گوناگون تلگرام بیزینس منفعت گیری کنند. نسخه تجاری تلگرام قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران و کسب‌وکارها می‌گذارد؛ اضافه‌کردن ساعات کاری، آدرس و لوکیشن، ارسال جواب‌های سریع و مطلب‌های خودکار و تشکیل چت‌بات از قابلیت‌های این نسخه می باشند.

بر پایه اظهار رسمی تلگرام، این شرکت زمان‌ها است که به گسترش‌دهندگان اجازه می‌دهد تا ربات‌ها و اپلیکیشن‌های کوچکی بسازند و از آن برای تبلیغات یا معارفه خدمات خود منفعت گیری کنند. اکنون با معارفه تلگرام بیزینس هر کاربری، حتی اگر توانایی کدنویسی نداشته باشد، می‌تواند به راحتی چت‌بات بسازد. این چت‌بات‌ها می‌توانند مطلب‌ کاربران را پردازش کنند و از طرف شما به آن‌ها جواب دهند.

قابلیت‌های تلگرام بیزینس

همانند نسخه تجاری واتس‌اپ، در تلگرام بیزینس نیز می‌توانید ساعات کاری به همراه موقعیت مکانی خود را روی نقشه قرار دهید. به این طریق کاربران می‌توانند آدرس شما را اشکار کنند و یا ببینند که چه وقتی به شما مراجعه کنند.

ادامه مطلب
این ربات‌های تغییر شکل دهنده با الهام از طبیعت طراحی شده‌اند
تلگرام بیزینس چه قابلیت‌هایی دارد؟ نگاهی به نسخه تجاری تلگرام_اصفهانیا ۱۲

یکی دیگر از قابلیت‌های این نسخه، سفارشی‌کردن صفحه اغاز چت است. به این طریق شما می‌توانید انتخاب کنید که افراد قبل از اغاز مکالمه چه متن یا استیکری را ببینند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را پیش از اغاز مکالمه در اختیار کاربران بگذارید یا به آن‌ها خوشامد بگویید.

با فعال‌کردن تلگرام بیزینس می‌توانید جواب‌های سریع تشکیل کنید. جواب‌های سریع درواقع میانبرهایی برای ارسال مطلب‌های از پیش تعیین‌شده‌ می باشند. این مطلب‌ها می‌توانند حاوی لینک، استیکر، تصاویر و فایل باشند. این کار به شما پشتیبانی می‌کند تا به شدت اطلاعاتی را که مشتریان شما زیاد تر به آن نیاز دارند ارسال کنید. شما با نوشتن «/» در چت‌بار می‌توانید مطلب‌های آماده را ببینید، درصورت تمایل ویرایش کنید و بفرستید.

ادامه مطلب
سوءاستفاده مالک تیک تاک از مدل OpenAI برای تشکیل هوش مصنوعی
تلگرام بیزینس چه قابلیت‌هایی دارد؟ نگاهی به نسخه تجاری تلگرام اصفهانیا.webp
تلگرام بیزینس چه قابلیت‌هایی دارد؟ نگاهی به نسخه تجاری تلگرام_اصفهانیا ۱۳

ارسال مطلب‌های تنظیم‌شده برای مواقعی که کسب‌وکار شما برای مدتی تعطیل است، از دیگر قابلیت‌های این نسخه تلگرام است. در این اوقات، اگر کاربری به شما پیامی بدهد، به‌شکل خودکار به او حرف های می‌شود که اکنون کسب‌وکار شما تعطیل است. این چنین برای جلوگیری از ارسال مطلب‌های تجاری به دوستان و خانواده، شما می‌توانید مطلب‌های خودکار را محدود کنید.

اکنون، همه ویژگی‌های تلگرام بیزینس به‌صورت رایگان برای مشترکین پریمیوم در دسترس است.

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments