جنجال صهیونیست‌ها علیه هنرپیشه‌ی انگلیسی در مراسم اسکار ۷۸/ ونسا ردگریو: این دار و دسته‌ی کوچک اوباش صهیونیست نماینده‌ی مردم یهودی نیستند

این دار و دسته‌ی کوچک اوباش صهیونیست نماینده‌ی مردم یهودی نیستند » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سوم آپریل ۱۹۷۸ در شب اهدای جوایز اسکار جنجال بزرگی در محل برگزاری مراسم برقرار شد، جنجالی از سوی یهودیان افراطی بر علیه ونسا ردگریو (زاده‌ی ۱۹۳۷) هنرپیشه‌ی انگلیسی برنده‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم ضد نازی‌ «جولیا». اما ماجرا چه می بود؟ ونسا پیش‌تر فیلمی مستند به نام «فلسطینی‌ها» ساخته و خود نیز در آن ایفای نقش می‌کرد، این فیلم درمورد‌ی آوارگان فلسطینی می بود. روزنامه‌ی کیهان روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۵۷ به نقل از خبرگزاری رویتر از لس‌آنجلس در تشریح این جنجال نوشت:

علی‌رغم تبلیغات شدید گروه‌های افراطی یهودی علیه ونسارد گریو، این هنرپیشه‌ی انگلیسی دیشب [شامگاه دوشنبه ۱۴ فروردین ۵۷] جایزه‌ی اسکار برای نقش دوم زن را برای بازی در فیلم «جولیا» دریافت کرد.

با آن‌که فیلم «جولیا» درمورد‌ی مبارزات ضد نازی‌ها است، گروه‌های افراطی یهودی در چند روز قبل تظاهرات بسیاری علیه وانسا ردگریو برای بازی او در فیلمی به نام «فلسطینی‌ها» برقرار کردند.

ادامه مطلب
ترانه‌خوانی شادمانه علی نصیریان در ۹۰ سالگی/ فیلم » اصفهانیا

هنرپیشه‌ی انگلیسی، تهیه‌کننده و بازیگر فیلم فلسطینی‌ها است که یک فیلم مستند درمورد‌ی آوارگان فلسطینی‌ها است. تظارکنندگان یهودی دیروز [دوشنبه ۱۴ فروردین ۵۷] در برابر سالن پخش جوایز اسکار یک عکس عرفات را آتش زدند و خواستار تحریم ردگریو شدند.

ونسا ردگریو به زمان دریافت جایزه‌ی اسکار اظهار داشت که او ناموافق دار و دسته‌ی کوچکی از اوباش‌های صهیونیست است که رفتارشان توهینی به یهودیان سراسر جهان است. او او گفت که از مبارزات ضد فاشیستی در سراسر جهان حمایتکرده و خواهد کرد.

ادامه مطلب
تحقق وعده ۲۰ میلیارد تومانی رییس‌جمهور برای حمایتاز موسسه هنرمندان پیشکسوت/ پیشکسوتان اندوخته‌های ملی می باشند

هنرپیشه‌ی انگلیسی بعد از دریافت جایزه‌ به خبرنگاران او گفت که: «من ناموافق صهیونیسم‌ام ولی از یهودیان در مبارزه‌ی طویل‌شان علیه فاشیزم و اختناق دفاع می‌کنم. این دار و دسته‌ی کوچک اوباش صهیونیست نماینده‌ی مردم یهودی نیستند و رفتارشان توهینی به یهودیان سراسر جهان است.»

هم‌زمان با تظاهرات گروه‌های صهیونیستی، گروه‌های فلسطینی و عرب نیز تظاهراتی به طرفداری ونسا ردگریو ترتیب دادند. شدت این تظاهرات به حدی می بود که دیشب [شامگاه دوشنبه ۱۴ فروردین ۵۷] ۵۰۰ مامور پلیس سالن محل اعطای جوایز اسکار را در محاصره‌ گرفتند.

سازمان‌های یهودی آمریکا از استودیوها و شرکت‌های فیلم‌برداری خواسته‌اند که ونسا ردگریو و فیلم‌های او را تحریم کنند. دلنشین است که در فیلم «جولیا» ونسا ردگریو نقش زن مبارزی را بازی می‌کند که عضو یک سازمان زیرزمینی مبارزه با نازی‌ها است.

۲۵۹۵۷

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید
ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان دوشنبه 21 اسفند 1402 » اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments