گوشی ناتینگ فون 3 احتمالاً اسنپدراگون 8S نسل 3 خواهد داشت

گوشی ناتینگ فون ۳ به گمان زیادً اسنپدراگون ۸S نسل ۳ خواهد داشت_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

برند ناتینگ اخیراً تیزری از هدفون‌های Ear (3) TWS انتشار کرده است، اما به‌نظر می‌رسد که ناتینگ تنها درحال کار روی این ایرباد نیست و فون ۳ نیز درحال ساخت است. مطابق گزارش منبع های هندی، این شرکت تصمیم دارد این گوشی را تجهیزبه سخت‌افزاری قوی کند.

به نقل از گیزموچاینا و به‌ نقل از ۹۱Mobiles، ناتینگ فون ۳ به چیپست اسنپدراگون ۸S نسل ۳ تجهیزخواهد شد. برای اولین‌بار، در گوشی Civi 4 Pro شیائومی ناظر این تراشه بودیم. سیوی ۴ پرو ماه مارس (اسفند ۱۴۰۳) در چین اراعه شد.

گمانه‌زنی‌ها بر این است که اسنپدراگون ۸S نسل ۳ قوت پردازشی چند گوشی هوشمند دیگر در چین همانند ردمی توربو ۳، ریلمی جی‌تی نئو ۶ و آیکو زد ۹ توربو را فراهم می‌کند. اشکار نیست که آیا این تلفنهای ریلمی و آیکو در بازار جهانی اراعه خواهند شد یا خیر. ملزوم به ذکر است که گوشی ردمی توربو ۳ در بازارهای خارج از چین به پوکو F6 تحول نام خواهد داد.

ادامه مطلب
تاریخ اراعه جهانی گوشی وان پلاس 12 اظهار شد

ازاین‌رو، به‌نظر می‌رسد که گوشی ناتینگ فون ۳ در بازارهای جهانی با پوکو F6 داخل رقابت شود. متأسفانه فعلاً تنها می‌دانیم که به گمان زیادً گوشی تازه ناتینگ پردازنده اسنپدراگون ۸S نسل ۳ را خواهد داشت و دیگر اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن تا این مدت دقیقاً اشکار نیست.

قیمت احتمالی گوشی ناتینگ ۳

به گمان زیادً این گوشی در هند بین ۴۰۰۰۰ روپیه (۴۸۰ دلار) تا ۴۵۰۰۰ روپیه (نزدیک به ۵۴۰ دلار) قیمت خواهد داشت. ناتینگ اخیراً تیزری انتشار کرده است که یک قورباغه و حشره را مشخص می کند. برای یادآوری، تیزرهای ناتینگ فون ۱ و ۲ به‌ترتیب شامل یک گلابی و یک هشت‌پا بودند. از نظر تاریخ اراعه، این گوشی امکان پذیر در ماه ژوئیه (اواسط تیر ۱۴۰۳) معارفه شود.

ادامه مطلب
شیائومی از مانیتور گیمینگ با رفرش ریت 200 هرتز رونمایی کرد + قیمت

ملزوم به ذکر است که تازه ترین گوشی ناتینگ، یعنی فون (۲a) نزدیک به ۱۰۰ هزار دستگاه در روز اول اراعه فروش داشته. این آمار برای برند کمتر مشهوری همانند ناتینگ، بسیار است.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments