اپل روی ربات خانگی شخصی کار می‌کند

اپل روی ربات خانگی شخصی کار می‌کند_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

به نظر می‌رسد بعد از ناکامی پروژه خودروی برقی، اپل می‌خواهد داخل بازار تازه‌ای شود. به نقل از بلومبرگ، اپل روی گسترش ربات خانگی شخصی کار می‌کند.

مطابق گزارش بلومبرگ به نقل از افراد آشنا با تیم تحقیقاتی اپل، مهندسان در این شرکت به‌جستوجو رباتی می باشند که بتواند کاربران را در خانه جستوجو کند و این چنین مشغول کار روی یک دستگاه رومیزی می باشند که ربات‌ها می‌توانند نمایشگر آن را تنظیم کنند.

ربات خانگی اپل از راه می‌رسند؟

به نقل از بلومبرگ، تیم مهندسان سخت‌افزار اپل به‌همراه تیم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی روی پروژه ربات‌های خانگی نظارت می‌کنند. علاوه‌براین، پروژه ربات‌های خانگی اپل تا این مدت در مرحله تحقیق و گسترش اولیه قرار دارد.

اپل روی ربات خانگی شخصی کار می‌کند_اصفهانیا ۷

اپل تنها شرکتی نیست که می‌خواهد در بازار ربات‌های خانگی نقش داشته باشد. برای مثال آمازون در سال ۲۰۲۱ از ربات ۱۶۰۰ دلاری Astro رونمایی کرد که درحقیقت یک نمایشگر هوشمند چرخ‌دار است که می‌تواند به دستورات الکسا جواب دهد. سه سال بعد از معارفه، تعداد محدودی از آن در بازار وجود دارند، به این علت نمی‌توان آن را پروژه‌ای موفق دانست.

ادامه مطلب
کشف باقی مانده ۴۰۰۰ ساله کاخ سلطنتی دودمان شیا در یک شهر باستانی در چین
آخرین مطالب

مطابق گزارش‌ها، اپل در فوریه سال جاری میلادی پروژه تشکیل خودروی برقی را کنار گذاشت. برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ گزارش‌ها درمورد گسترش خودروی برقی اپل انتشار شدند؛ وقتی که این شرکت اغاز به استخدام مهندسان حوزه ماشین کرد.

خودروی برقی بخشی از تلاش اپل برای ورود به بازاری تازه می بود. در کنار ماشین، کوپرتینویی‌ها در سال‌های تازه اندوخته‌گذاری بسیاری روی سرویس‌ها و دستگاه‌هایی همانند هدست حقیقت ترکیبی ویژن پرو کردند. بااین‌حال به گمان زیادً چندین سال زمان ملزوم باشد تا ویژن پرو درآمد قابل‌توجهی برای اپل تشکیل کند.

ادامه مطلب
دادگاه اپل را فراخواند؛ کوپرتینویی‌ها باید درمورد مشکلات ایرتگ پاسخگو باشند_اصفهانیا

اکنون به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد شانس خود را در بازار فرد دیگر امتحان کند. یقیناً این گمان وجود دارد که همانند خودروی برقی، ربات‌های اپل هم هیچ‌زمان تشکیل نشوند و بعد از چندین سال تحقیق و گسترش، درنهایت کنار گذاشته شوند.

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author