2006971

حق قایدی را خوردند » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی قایدی با وجود درخشش خیره کننده به گفتن بهترین بازیکن انتخاب نشد.در دیداری حساس از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ریاست جمهوری امارات، شب قبل تیم فوتبال اتحاد کلباء با درخشش قایدی دست به کار بزرگی زد و العین، یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها را با نتیجه دو بر یک ناکامی داد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود.

کلباء این پیروزی بزرگ را مدیون درخشش مهدی قایدی است که در این دیدار توانست دو مرتبه دروازه العین را باز کرده و پیروزی مهم تیمش را رقم بزند. گل نخست کاملاً روی هوش و نبوغ این وینگر ایرانی به دست آمد و او گل دوم را نیز از روی نقطه پنالتی داخل دروازه حریف کرد.

ادامه مطلب
وجود قوی هلدینگ پترو پالایش اصفهان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

اما اتفاق عجیبی که در آخر این مسابقه رقم خورد، انتخاب بهترین بازیکن میدان می بود. در شرایطی که قایدی علاوه بر به ثمر رساندن دو گل، چندین دفعه خط دفاعی حریف را آزار داده می بود، اما این ستاره ایرانی به گفتن بهترین بازیکن زمین انتخاب نشد و جایزه مذکور به یکی از مدافعان کلبا داده شد.

۲۵۱ ۲۵۱

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
عکس‌| تهدید بزرگ علی دایی در قطر! » اصفهانیا

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author