سود سه‌ماهه سامسونگ بیش از 900 درصد افزایش یافت

سود سه‌ماهه سامسونگ بیشتر از ۹۰۰ درصد افزایش یافت_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سامسونگ الکترونیکس انتظار دارد سود سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ آن نسبت به سال قبل بیشتر از ۱۰ برابر شود. این نوشته در حالی اظهار شده که بازار جهانی تراشه بعد از رکود دوران همه‌گیری بهبود یافته و تقاضا برای محصولات مربوط به هوش مصنوعی رونق گرفته است.

سامسونگ که مقر آن در کره جنوبی است، بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های حافظه، تلفنهای هوشمند و تلویزیون در جهان محسوب می‌شود. این شرکت قرار است در ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) گزارش مالی دقیق خود را انتشار کند.

پیش‌بینی سود و درآمد سه ماهه اول ۲۰۲۴ سامسونگ

سود سه‌ماهه سامسونگ بیشتر از ۹۰۰ درصد افزایش یافت_اصفهانیا ۷

غول کره‌ای برای سه ماهه ژانویه تا مارس اظهار کرده که انتظار دارد سود عملیاتی آن به ۶.۶ تریلیون وون (۴.۹ میلیارد دلار) برسد که این مقدار ۹۳۱ درصد زیاد تر از زمان شبیه در سال ۲۰۲۳ است. این چنین این رقم انتظار تحلیلگران (نزدیک به ۵.۷ تریلیون وون) را ناکامی داده است.

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه می‌شود_اصفهانیا

انتظار می‌رود که بعد از رکود شدید یک سال قبل، درآمد این شرکت با افزایش قیمت نیمه‌هادی‌ها در بازار جهانی افزایش یابد. تخمین زده می‌شود که قیمت جهانی تراشه‌های حافظه در سال قبل نزدیک به یک پنجم افزایش یافته است. قسمت نیمه‌هادی سامسونگ طبق معمولً بیشترین درآمد این شرکت را به همراه دارد. این چنین انتظار می‌رود که تقاضا برای نیمه‌رساناها در سال جاری با پشتیبانی رونق فناوری هوش مصنوعی هم چنان قوی باقی بماند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دو کارگر سامسونگ در معرض تشعشعات قرار گرفتند_اصفهانیا

زمین لرزه‌ای که در ۳ آوریل تایوان را لرزاند امکان پذیر اراعه جهانی تراشه‌ها را افت دهد که این کار می‌تواند به سامسونگ اجازه دهد تا قیمت تراشه‌های خود را زیاد تر افزایش دهد. چندین تراشه ساز بزرگ از جمله TSMC که تامین کننده اپل و انویدیا است، در تایوان مستقر شده‌اند. در حالی که TSMC حرف های که زلزله تأثیر بسیاری بر تشکیل آن نداشته، اما کارکرد آن علتاختلال شده است.

سامسونگ این چنین انتظار دارد که درآمدش از فروش تلفنهای پرچمدار گلکسی S24 بهبود اشکار کند که در ماه ژانویه اراعه شده بودند. روزگذشته در گزارش فرد دیگر حرف های شده می بود که گوشی محبوب گلکسی S24 FE به گمان زیادً تابستان امسال معارفه خواهد شد.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

ادامه مطلب
اپل قبول کرد؛ مدل‌هایی نظیر جمینای گوگل در آینده در دسترس قرار می‌گیرند_اصفهانیا

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author