شوک بدموقع بیرانوند به پرسپولیس!

شوک بدموقع بیرانوند به پرسپولیس! » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

سپهر ستاری: صدمه دیدن علیرضا بیرانوند در روزهای تازه نگرانی هواداران پرسپولیس را به‌جستوجو داشته و به نظر می‌رسد دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها در چند بازی آینده نتواند به میدان برود. بعد از برگشت از اردوی تیم ملی اشکار شد که بیرانوند دچار صدمه دیدن است و انتشار کردن عکس دست گچ‌گرفته او، نشان داد که این صدمه دیدن مقداری جدی است. صدمه دیدن بیرانوند کشیدگی مچ بوده و حرف های می‌شود او ۳ هفته نمی‌تواند درون دروازه پرسپولیس به میدان برود. این یعنی بیرانوند به گمان زیاد دیدارهای پرسپولیس روبه رو گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک (جام حذفی) را از دست خواهد داد و از دیدار حساس با سپاهان، می‌تواند مجدد به میدان برود.

جدال فدراسیون فوتبال و پرسپولیس بعد از صدمه دیدن بیرو

سوال بزرگی که بعد از صدمه دیدن بیرانوند به وجود آمد این می بود که آیا او در اردوی تیم ملی دچار این صدمه دیدن شده یا این اتفاق در تمرینات پرسپولیس رخ داده است؟ این نوشته حتی علتشد فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس هم در خصوص زمان صدمه دیدن بیرانوند بیانیه صادر کنند. ابتدا علیرضا حقیقت، پزشک باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه درمورد حالت بیرانوند او گفت: «علیرضا بیرانوند در جریان اردوی تازه تیم ملی دچار صدمه در ناحیه مچ دست شد. با دقت به تشخیص پزشکی، بعد از آن در جریان اردوی تیم ملی، تحت بازدید پاراکلینیکی قرار گرفت. وی در برگشت به تمرینات پرسپولیس هم چنان به جهت حس درد در ناحیه مچ دست ابراز ناراحتی داشت که به همین جهت برای تصویربرداری مجدد اعزام شد.»

ادامه مطلب
شگفتی بزرگ تاجیکستان؛ تاریخ‌سازی یاران هنانوف در جام ملت‌های آسیا

سخن بگویید‌های پزشک پرسپولیس اما علتشد فدراسیون فوتبال با انتشار کردن یک بیانیه و عکس وجود بیرانوند در تمرینات تیم ملی پیش از بازی برگشت با ترکمنستان، جواب سرخپوشان را بدهد: «هیچ‌گونه صدمه‌دیدگی جدیدی برای علیرضا بیرانوند در اردوی تازه تیم ملی رخ نداده است و با دقت صدمه مزمن و قدیمی مچ دست او، عمل های تشخیصی و درمانی ملزوم جهت مدیریت مجدد صدمه مزمن در اردو همزمان با انجام تمرینات صورت پذیرفت.»

خلاء دروازه‌بان دوم باتجربه در پرسپولیس

ادامه مطلب
قیمت مسی در پایین ترین حد ممکن! » اصفهانیا

بعد از اشکار شدن حالت بیرانوند، مجدد او گفت و گو در خصوص جانشین او در ترکیب پرسپولیس اغاز شده است. پرسپولیس ابتدای فصل با جدایی احمد گوهری، به‌جستوجو جذب یک دروازه‌بان دوم زیر ۲۳ سال می بود ولی این اتفاق رخ نداد تا امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان سرخپوشان به گفتن ذخیر بیرانوند در لیست قرار بگیرد. در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی هم سخن بگویید‌هایی درمورد خرید دروازه‌بان به گوش رسید ولی پرسپولیس علی‌رغم مذاکره با چند گزینه، باز هم قید خرید در قفس توری را زد.

محرومیت بیرانوند روبه رو ذوب‌آهن علتشد رفیعی نخستین بازی لیگ برتری خود را هم انجام دهد و با عملکردی قابل قبول و ثبت یک کلین‌شیت تا حدی خیال سرخپوشان راحت شود. یقیناً پرسپولیسی‌ها فکر نمی‌کردند که در ادامه فصل باز هم زمان به رفیعی برسد ولی با صدمه دیدن بیرانوند، مجدد این دروازه‌بان جوان شانس بازی اشکار کرده است.

ادامه مطلب
پرداخت میلیاردی علیرضا دبیر به حسن یزدانی » اصفهانیا

پرسپولیس اکنون یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد و اگر صدمه دیدن بیرانوند طویل شود، احتمالا این باشگاه به خرید دروازه‌بان هم فکر کند ولی در آن صورت او گفت و گو جذب مهاجم خارجی قطعا منتفی خواهد شد.

شوک بدموقع بیرانوند به پرسپولیس!

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آمار مثبت پرسپولیس بدون بیرانوند

بیرانوند ابتدای لیگ شانزدهم به پرسپولیس پیوست و تا بحال در ۲ مقطع عضو این تیم بوده است. او بین لیگ‌های شانزدهم تا نوزدهم دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس می بود و سپس لیگ بیست‌ویکم به این تیم برگشت. دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها در سال‌های تازه کمتر دچار صدمه دیدن و محرومیت شده و بازی‌های مقداری را از دست داده است. بیرانوند در پرسپولیس تنها ۲۵ بازی را از دست داده که زیاد تر آن‌ها به علت مسائلی چون محرومیت، صدمه دیدن یا استراحت بوده و تنها در زمان گابریل کالدرون به علت مسائل فنی نیمکت‌نشین شده است.

ادامه مطلب
عکس‌| عکس العمل احساسی سردار آزمون به اتفاق خاص در تیم ملی » اصفهانیا

در ۲۵ دیداری که بیرانوند از دست داده، ۲۳ بار بوژیدار رادوشویچ درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و احمد گوهری و امیررضا رفیعی هم هرکدام یک بار زمان بازی اشکار کرده‌اند. پرسپولیس در این بازی‌ها ۱۹ برد، ۳ تساوی و ۳ ناکامی داشته و آمار ۱۴ کلین‌شیت و ۱۳ گل خورده را به ثبت رسانده است. این آمار نشان‌دهنده آن است که پرسپولیس در غیاب بیرانوند هیچ زمان با چالش جدی روبه رو نشده و توانسته بدون دروازه‌بان شماره یک خود هم نتایج خوبی کسب کند. از طرفی با صدمه دیدن بیرانوند، اکنون رفیعی ۲۱ ساله زمان خوبی دارد تا لیاقت‌هایش را ثابت کند و با عملکردش علتشود مدیران این تیم برای فصل سپس هم قید خرید دروازه‌بان ذخیره را بزنند.

شوک بدموقع بیرانوند به پرسپولیس!

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

ادامه مطلب
عکس‌| گریم متفاوت مهدی طارمی برای هالووین » اصفهان امروز آنلاین

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author