انتقادات اوسمار از تیم ملی پس از مصدومیت بیرانوند

انتقادات اوسمار از تیم ملی بعد از صدمه دیدن بیرانوند » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس برابر گل‌گهر او گفت: سپس از یک توقف نسبتاً طویل برای سال نو و فیفادی بازی‌ها اغاز می‌شود و همیشه این شرایط سختی‌ها و تازگی‌هایی برای تیم‌ها دارد. همه تیم‌ها زمان کافی برای تمرین داشتند، بازی‌های دوستانه برگزار کردند و همه می‌دانند که این تکه پایانی لیگ است که انجام می‌شود. ۹ بازی تا آخر لیگ باقی مانده و همه تیم‌ها می‌دانند که این ۹ بازی هر کدام برای خودش اهمیت بسیاری دارد تا به آن هدفی که می‌خواهند، برسند.

او گفت: می دانیم گل‌گهر تیم باکیفیتی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند، ولی همه کوششمان را می‌کنیم که به هدفی که مدنظرمان است، برسیم. حریف از نظر دفاعی تیم زیاد خوبی است و بازیکنانش با هم هماهنگ می باشند. گل‌گهر بازیکنانی دارد که در کارهای فردی هم می‌توانند به تیم‌شان پشتیبانی کنند. یک بازی خوب به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی خواهد می بود و امیدوارم فردا یک بازی خوب را ببینیم.

ادامه مطلب
یک استقلالی در لیست مازاد؛ رونمایی از ۳ گزینه لیست خرید نکونام

اوسمار درمورد صدمه دیدن بیرانوند و بیانیه صادر شده از سوی باشگاه پرسپولیس حوالی این قضیه او گفت: هر بازیکنی در هر کجای دنیا که باشد، علتافتخار است که برای تیم ملی کشورش بازی کند. هر تیمی که بازیکنش به تیم ملی می‌رود، برای آن هم علتافتخار است و این قضیه مشخص می کند که آن تیم کار او را به درستی انجام می‌دهد. صدمه دیدن‌ها اتفاق می‌افتند، اما برخی اوقات با یکسری راهنمایی‌ها و انجام برخی کارها، ریسک مصدوم شدن کمتر شود و پایین بیاید.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: چیزی که ما را غمگین می‌کند، اتفاقاتی است که سپس از صدمه دیدن بیرانوند افتاده است. بیرانوند یک روز قبل از بازی با ترکمنستان به کادر پزشکی تیم ملی حرف های می بود دردی در دستش دارد و این درد به شکلی می بود که حتی می‌توانستند اجازه ندهند در این دیدار وجود داشته باشد. در بازی هم یک ضربه به دستش خورد و دردش را زیاد تر کرد. بیرانوند فردای بازی تیم ملی به کادر پزشکی حرف های می بود درد دستش زیاد تر شده که از دستش MRI گرفتند و نشان می‌داد دست او در آن زمان مصدوم شده می بود.

ادامه مطلب
نکونام،عزت‌الهی را می‌خواست؛چه شد که سعید آبی‌پوش نشد؟ » اصفهانیا
آخرین مطالب

اوسمار یادآور شد: نمی‌گوییم که احتمالا علی کاری می‌کرد که مصدوم نمی‌شد یا مشکلی برایش پیش نمی‌آمد. ما می‌گوییم که اگر همان زمان تشخیص می‌دادند و کار درمانی‌اش را اغاز می‌کردند، به جای این ۳، ۴ بازی یا ۲، ۳ بازی را از دست بدهد، احتمالا یک بازی و حداکثر ۲ بازی را از دست می‌داد. درخواستی که می‌توانم از کادر پزشکی تیم ملی داشته باشم، این است که هر مورد شبیه این پیش آمد، به خبر تیم‌ها برسانند تا بتوانیم کارهایی که ملزوم است را اغاز کنیم و این چنین مشکلاتی پیش نیاید. الان نمی‌توان کاری کرد و نمی‌توان به عقب برگشت، اما این اتفاق درسی به ما داد که بدانیم از این به سپس این گزارش‌ها و سخن‌ها را سریعتر اراعه بدهیم. همانطور که تیم‌ها به تیم ملی احترام می‌گذارند و بازیکنان‌شان را در اختیار تیم ملی می‌گذارند، همین احترام نیز به طور متقابل از طرف تیم ملی باشد که اطلاعات را در اختیار باشگاه‌ها بگذارد.

ادامه مطلب
برگشت دستیار نکونام به فولاد » اصفهانیا

سرمربی پرسپولیس گفت: هواداران بدانند که ما هم به اندازه آنها غمگین هستیم و این اتفاق دست ما نبوده است و خارج از توان کاری ما می بود که بتوانیم از آن جلوگیری کنیم.

۲۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author