2007546

قتل در اطراف آکادمی منچستر یونایتد » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ روز پنجشنبه پلیس گزارشی را در رابطه اشکار شدن اعضای بدن انسان در جنگل کرسال دیل در سالفورد دریافت کرد.

در گزارش افتاب وطن آمده است:این باقی مانده بدن انسان در منطقه‌ای نزدیک به تأسیسات ورزشی کلیف، جایی که منچستر یونایتد در آن تمرین می‌کرد و اکنون آکادمی باشگاه در آنجا مستقر است، اشکار شده است.

مطابق حرف های تلگراف باقی مانده کشف‌شده در یک پلاستیک پیچیده شده بودند. پلیس بعد از دریافت گزارش، صدمه‌شناسی را به محل اعزام کرد و درنهایت این که این اعضا متعلق به انسان است تایید شد.

کارآگاهان تایید کردند که امکان زنده ماندن قربانی وجود ندارد و به این علت تحقیقات درمورد قتل اغاز شده است. فعلا بازداشتی صورت نگرفته و پلیس به علت تحقیق و جستجو برای یافتن جسد، همه تکه‌های اطراف محل تمرین آکادمی یونایتد را مسدود کرده است.

ادامه مطلب
لیست مدارس دخترانه نائین با آدرس و شماره تلفن
آخرین مطالب

اکنون پلیس درمورد پیشرفت تحقیقات گزارشی انتشار نکرده اما انتظار می‌رود به‌زودی و با همه جستجوها، مناطق اطراف زمین تمرین یونایتد بازگشایی شوند.

لویس هیوز، دستیار قسمت جرایم جدی پلیس منچستر او گفت: «می‌خواهم به جامعه محلی مطمعن بدهم که علیرغم این اتفاق دلواپس‌کننده اما ما یک وجود بزرگ در منطقه داریم تا تحقیقات را انجام دهیم و به هرگونه نگرانی گوش دهیم. از همه افرادی که امکان پذیر اطلاعات مرتبطی داشته باشند می‌خواهم که با افسران پلیس حاضر در منطقه سخن بگویید کنند.»

ادامه مطلب
تعویق سه بازی لیگ برتر » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۱ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author