آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان مربی این تیم

آخرین حالت مصدومان استقلال از زبان مربی این تیم » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ محمد نوازی بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش روبه رو تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: بازی سخت شد اما بازیکنان سخت تلاش کردند و از نظر فنی یکی از بهترین‌ بازی‌های استقلال می بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم و احتمالا ۸۰ درصد بازیکنانمان موقعیت گلزنی داشتند.

به نقل از ایسنا او گفت: یک معاوضه اجباری داشتیم و ابتدای نیمه دوم یک گل بد خوردیم. ماشاریپوف و بلانکو هم تا حدودی حس خستگی می‌کردند و فردا باید تست بدهند و در این مورد مقداری ترسیدیم. در رابطه مهدی‌پور هم شرایط به همین صورت می بود و صدمه دیدن وجود داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با گفتن این که استقلال در این بازی بدشانسی آورد، گفت: فکر می‌کنم یکی از توپ‌هایمان گل شد و داور توپ‌های ۵۰ درصدی را به سود مس رفسنجان می‌گرفت و گلر تیمشان زمان کشی می‌کرد.

ادامه مطلب
برد تلخ کلباء بدون مجیدی و با تاثیرگذاری قایدی » اصفهانیا

نوازی در رابطه بازی نکرد سیلوا دفاع کننده میانی این تیم، او گفت: نظر آقای نکونام می بود.

وی در خصوص گل خوردن استقلال در دقایق ابتدایی هر دو نیمه، اظهار کرد: وقتی که این این چنین گل می‌خورید شکل تیم بهم می‌ریزد اما بازیکنان واقعا تلاش کردند و خوب ظاهر شدند.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درمورد انتقاد هواداران از هافبک‌های استقلال، اظهار کرد: زیاد خوب بودند و نمی‌توانید ۹۰ دقیقه مالکیت داشته باشد.

۲۵۷ ۲۵۱

ادامه مطلب
سخن بگویید‌های قلعه‌نویی بعد از حذف از جام ملت‌های آسیا » اصفهانیا

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author