شرایط فروش سهند

شرایط فروش سهند و کوییک GXR-L اختصاصی عید فطر اظهار شد + جدول فروردین ۱۴۰۳_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

شرکت پارس ماشین به مناسبت عید فطر، شرایط فروش سهند و کوییک GXR-L را خبرداد. این خودروها به‌صورت نقدی و پیش‌فروش در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند. مشتریان پارس ماشین می‌توانند سهند را به‌صورت پیش‌فروش و کوییک GXR-L را به‌صورت نقدی خریداری کنند.

بخشنامه فروش سهند و کوییک GXR-L از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه، ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام یا پیش‌خرید محصولات پارس ماشین عمل کنند. سایپا طی روزهای تازه شرایط فروش برخی محصولات خود را انتشار کرد که در آن سهند و کوییک GXR-L‌ نیز وجود داشتند. می‌توان او گفت بخشنامه پارس ماشین، تکرار همان شرایط فروش سایپاست. هاچ‌بک کوییک GXR-L با رینگ آلیاژی و سیستم کنترل پایداری طی ۹۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

ادامه مطلب
سود خالص «ابرآمد» 9 برابر شد؛بازدید صورت‌های مالی سال 1402_اصفهانیا

شرایط فروش سهند و کوییک GXR-L اختصاصی عید فطر ۱۴۰۳:

ماشین قیمت رنگ زمان تحویل
کوییک GXR-L ۳۷۹,۸۴۴,۰۰۰ سفید مشکی، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی، سفید قرمز، مشکی قرمز ۹۰ روز کاری بعد از پذیرفتن
ماشین پیش پرداخت قیمت ماشین زمان تحویل
سهند تیپ S ۲۲۷,۷۰۸,۵۰۰ قیمت روز در زمان تحویل ماشین شهریور و مهر ۱۴۰۳

سهند محصول تازه سایپا و پارس‌ ماشین است که به‌تازگی اراعه آن از سوی این شرکت‌ها اغاز شده. این ماشین درواقع نسخه سدان از اطلس به‌حساب می‌آید. بااین‌وجود، سهند در تیپ S به مشتریان اراعه می‌شود که نسخه پایه این ماشین است. در نظر دیگر، سایپا اراعه اطلس را با تیپ G اغاز کرده که نسخه فول‌آپشن و دنده‌ای این ماشین است.

شرایط فروش سهند و کوییک GXR-L اختصاصی عید فطر اظهار شد + جدول فروردین ۱۴۰۳_اصفهانیا ۷

بر پایه آنچه در جدول می‌بینیم، قیمت سهند نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان خواهد می بود. در‌حال‌حاضر نسخه هاچ‌بک این ماشین، یعنی اطلس G، قیمتی معادل ۴۰۵ میلیون تومان دارد. به‌عبارتی، می‌توان گمان زد که قیمت اطلس نیز تا میانه سال ۱۴۰۳، به نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان یا بیشتر از این رقم خواهد رسید.

ادامه مطلب
شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S اظهار شد + جدول دی 1402
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author