مانیتور گیمینگ پریدیتور X49 X ایسر

مانیتور گیمینگ ایسر Predator X49 X معارفه شد + مشخصات_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

مانیتور گیمینگ Predator X49 X QD-OLED ایسر بعد از ماه‌ها انتظار، بالاخره به‌طور کامل معارفه شد. این محصول یک مانیتور همه‌فن‌حریف است و یک صفحه‌نمایش ۴۸.۹ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتزی دارد.

ایسر در دسامبر ۲۰۲۳ مانیتور گیمینگ رده‌بالای خود را به‌ نمایش گذاشت، اما سپس از آن هیچ اعلامیه رسمی فرد دیگر از سوی این شرکت درمورد این محصول ندیدیم؛ اما اکنون مشخصات Predator X49 X انتشار شده است.

خصوصیات مانیتور گیمینگ ایسر Predator X49 X

مطابق گزارش DisplaySpecifications، ایسر پریدیتور X49 X دارای یک صفحه‌نمایش غول پیکر ۴۸.۹ اینچی QD-OLED با وضوح فوق‌عریض ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ انحنای ۱۸۰۰R است. ازاین‌رو، مانیتور X49 X در بین نمایشگرهای فوق‌عریض یک هیولا محسوب می‌شود. از نظر ویژگی‌های گیمینگ، پریدیتور X49 X با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه اراعه می‌شود که برای گیمرها ایده‌آل است.

مانیتور ایسر Predator X49 X به دو بلندگوی ۵ واتی برای خروجی صدای مطلوب و چندین مزیت ارگونومیک تجهیزاست. این چنین از نظر اتصالات، دو درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه DisplayPort 1.4 به همراه دو USB Type-A و یک پورت USB Type-C اختصاصی با توان ۹۰ وات، در این نمایشگر وجود دارد؛ به این علت از نظر درگاه‌های اتصال، با نمایشگر کاملی طرف هستیم.

ادامه مطلب
ماجرای خواست کنکورد توسط ایران ایر_اصفهانیا
آخرین مطالب

تا این مدت هیچ اطلاعاتی در رابطه قیمت یا تاریخ اراعه این مانیتور وجود ندارد، اما می‌توان انتظار داشت که Predator X49 X به‌زودی داخل بازار جهانی شود. این کمپانی به‌تازگی نیز نمایشگر Shadow Knight ED270U را معارفه کرده می بود.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
پردازنده‌های سری لونار لیک اینتل؛ مشخصات و قابلیت‌های احتمالی + زمان عرضه_اصفهانیا

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author