از انتقال هیجان‌انگیز طارمی تا احتمال بازگشت ستاره‌ای سرخابی

از انتقال شوق‌انگیز طارمی تا رویای برگشت ستاره‌های سرخابی


به گزارش اصفهانیا

سپهر ستاری: مسابقات باشگاهی فصل ۲۴-۲۰۲۳ در کشورهای گوناگون دنیا به مقطع حساس و پایانی خود نزدیک شده و چیزی تا رونمایی از تیم‌های قهرمان و اشکار شدن سرنوشت تیم‌ها نمانده است. همزمان با نزدیک شدن لیگ‌ها به هفته‌های پایانی خود، چند لژیونر ایرانی هم به آخر قرارداد خود با تیم‌های خارجی نزدیک خواهد شد. این نفرات تا این مدت قرارداد جدیدی با تیم‌های خود امضا نکرده‌اند و چند نفر از آن‌ها امکان پذیر در تابستان یک مقصد تازه برای خود انتخاب کنند و این به گمان زیاد وجود دارد که همانند سال قبل، برخی از لژیونرها به فوتبال ایران برگردند. ۷ لژیونر ایرانی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی بازیکن آزاد می باشند و خبرهای جالبی در خصوص اینده ان ها به گوش خواهد رسید.

مهدی طارمی

بدون شک با اهمیت ترین لژیونر ایرانی که قراردادش به آخر می‌رسد، مهدی طارمی است. ستاره ایرانی پورتو که در مسیر یک انتقال دلنشین و شوق‌انگیز قرار دارد و در تابستان راهی اینتر خواهد شد. انتقال طارمی به اینتر از مدتی قبل قطعی شده و همین نوشته حتی علتشده شرایط ستاره ایرانی در پورتو تحول کند. از زمان اغاز مذاکرات طارمی و اینتر، جایگاه او در پورتو به خطر افتاده و تعداد بسیاری از دیدارها را از دست داده است. طارمی تابستان قبل در یک‌قدمی انتقال به میلان قرار داشت ولی اکنون به تیم رقیب روسونری خواهد رفت.

ادامه مطلب
برانکو ادعای مدیرعامل پرسپولیس را رد کرد » اصفهانیا

ستاره ایرانی در شرایطی به اینتر می‌رود که این تیم بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل قبل، امسال در اغاز قهرمانی در سری‌آ قرار دارد. طارمی برای وجود در ترکیب مهم اینتر هم کار سختی دارد و باید با لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام رقابت کند.

علیرضا جهانبخش

یکی دیگر از ستارگان تیم ملی ایران هم همانند مهدی طارمی در آخر فصل بازیکن آزاد است. علیرضا جهانبخش که بعد از جدایی از برایتون راهی فاینورد شده می بود، به آخر قرارداد ۳ ساله خود با تیم هلندی رسیده و این تیم هم تمایلی نسبت به تمدید قرارداد نشان نداده است. جهانبخش که اخیرا برای صدمین بار با لباس فاینورد به میدان رفته تا این مدت برای ماندن در این تیم شانس دارد ولی دور از انتظار است قهرمان سال قبل هلند به این همکاری ادامه دهد. آقای گل اسبق لیگ هلند به گمان زیاد در تابستان پیشنهاداتی از دیگر تیم‌های این سرزمین خواهد داشت. یقیناً او در زمستان از باشگاه‌های یونانی و آلمانی هم نظر داشت ولی احتمالا ترجیح بدهد در هلند بماند. جهانبخش در زمستان مورد دقت استقلال هم قرار گرفته می بود ولی فعلا تصمیمی برای وجود در لیگ ایران ندارد.

ادامه مطلب
یک سپاهانی علیه پرسپولیس حکم گرفت » اصفهانیا

سامان قدوس

قرارداد سامان قدوس با تیم برنتفورد در پاین فصل به آخر می‌رسد و او هم برای انتخاب تیم تازه آزاد است. هافبک مورد علاقه امیر قلعه‌نویی تابستان قبل هم بازیکن آزاد می بود و حتی برای مدتی بدون تیم ماند اما با قراردادی یک‌ساله به برنتفورد برگشت. قدوس امسال در برنتفورد نقش آچار فرانسه را ایفا کرده و در چند پست گوناگون از جمله دفاع چپ به میدان رفته است. این هافبک ۳۰ ساله امسال یک گل هم برای زنبورها زده که به گفتن گل لیگ برتر انگلیس انتخاب شده است.

حالت ادامه همکاری قدوس و برنتفورد اشکار نیست و با دقت به کارکرد نسبتا خوب او در جمع زنبورها و درخششی که در جام ملت‌های آسیا داشته، قطعا پیشنهادات مناسبی برای هافبک تیم ملی ایران ارسال خواهد شد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

کریم انصاری‌فرد

ادامه مطلب
آخرین حالت استقلال در پرونده کسر امتیاز » اصفهانیا

او در نقل‌وانتقالات زمستانی با قراردادی مختصر‌زمان تا آخر فصل به آریس سالونیکی یونان پیوست تا وجود در چهارمین تیم این سرزمین را هم توانایی کند. انصاری‌فرد از زمان انتقال به این تیم کمتر در ترکیب مهم قرار گرفته و زیاد تر نقش یک تعویضی را ایفا کرده است. مهاجم ایرانی یک گل و یک پاس گل هم به ثبت رسانه ولی دور از انتظار است قراردادش تمدید شود و در زمستان باید به یک مقصد تازه فکر کند.

انصاری‌فرد در سال‌های تازه وجود در تیم‌های مختلفی را توانایی کرده و امکان پذیر در تابستان با یک انتقال دیگر همه را سورپرایز کند. او در این سال‌ها هیچ زمان تمایلی نسبت به وجود در فوتبال ایران نشان نداده است.

امید ابراهیمی

ستاره اسبق استقلال در ۳۶ سالگی هم شرایط قابل قبولی دارد و یکی از نفرات مهم تیم الشمال قطر است. امید ابراهیمی بعد از کارکرد مساعد که در لیگ ستارگان داشته، حتی در تیم منتخب ۲ ماه تازه هم قرار گرفته است. هافبک اسبق تیم ملی ایران امسال راهی الشمال شده و قراردادی یک ساله با این تیم امضا کرده که در آخر فصل به آخر می‌رسد.

ادامه مطلب
عکس العمل سرپرست تیم ملی به حرکت طارمی درمورد بازوبند کاپیتانی » اصفهانیا

با دقت به عملکردی که ابراهیمی در چند فصل تازه داشته دور از انتظار نیست که او باز هم پیشنهاداتی از تیم‌های قطری داشته باشد ولی خودش قبلا ابراز تمایل کرده تا به استقلال برگردد و با لباس آبی از فوتبال خداحافظی کند. با دقت به این نوشته شانس برگشت فرمانده استقلالی به جمع آبی‌پوشان کم نیست.

از انتقال هیجان‌انگیز طارمی تا احتمال بازگشت ستاره‌ای سرخابی

علی علیپور

او بعد از صدمه دیدن پارگی رباط صلیبی مجدد به ترکیب ژیل‌ویسنته برگشته و ۲ گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است. علیپور هم در آخر این فصل به آخر قرارداد ۲ ساله خود با این تیم پرتغالی می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد شد. او در نقل‌وانتقالات زمستانی تمایل شدیدی نسبت به برگشت به فوتبال ایران و وجود مجدد در پرسپولیس نشان داد ولی مخالفت مدیران تیم پرتغالی مانع از این اتفاق شد. آقای گل اسبق فوتبال ایران در تابستان مانعی برای برگشت به جمع سرخپوشان نخواهد داشت و می‌تواند یکی از اولین خریدهای این تیم باشد. یقیناً با دقت کارکرد علیپور در پرسپولیس، امکان پذیر پیشنهاداتی از تیم‌های حوزه خلیج فارس هم به‌دست او برسد و علتشود مسیرش تحول کند.

ادامه مطلب
عکس| اطلاعیه شگفت در رابطه واگذاری پرسپولیس » اصفهانیا

امیر عابدزاده

بعد از ۲ فصل وجود در پونفرادینا اسپانیا، ابتدای این فصل در تصمیمی شگفت و غیرمنتظره به ماریتیمو پرتغال برگشت و با تیم اسبق خود قرارداد یک‌ساله‌ای را امضا کرد. عابدزاده به مرور جایگاه ثابت خود در ماریتیمو را بعد گرفته و امیدوار است با تیمش به سطح اول فوتبال پرتغال برگردد. او هم در آخر فصل آزاد است و علاقه بسیاری دارد تا در فوتبال اروپا به کار او ادامه دهد. عابدزاده که ابتدای فصل پیشنهاداتی جدی از لیگ برتر ایران داشت، شرایط مشخصی برای فصل سپس ندارد ولی ادامه حضورش در پرتغال محتمل به نظر می‌رسد.

از انتقال هیجان‌انگیز طارمی تا احتمال بازگشت ستاره‌ای سرخابی

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author