عید امسال، اولین عیدی رو از کیف پول من بگیر

عید امسال، اولین عیدی رو از کیف پول من بگیر_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

عید امسال، کیف پول من همراه با جایزه های زیاد و سورپرایزهای متعدد همراه شما عزیزان خواهد می بود. به مناسبت فرا رسیدن سال تازه و همراه شدن با عید فطر، کیف پول من تصمیم برگزاری جشنواره اختصاصی ای را دارد. جشنواره نوروزی کیف پول من با جوایز جذابی همانند ارز دیجیتال، مستر کارت، انواع گیف کارت و موارد دیگر برای کاربرانی که در عید فطر از خدمات و امکانات پلتفرم کیف پول من منفعت گیری نمایند، از ابتدای روز ۱۸ فروردین اغاز می شود و تا انتهای فروردین ادامه دار خواهد می بود. صرافی کیف پول من از طریق سایت kifpool.me و اپلیکیشن اندروید و iOS قابل منفعت گیری می باشد. کاربرانی که تصمیم شرکت در این جشنواره را دارند می بایست با ورود به صرافی کیف پول من و طی کردن مرحله های حاضر، علاوه بر منفعت مندی از شانس های گردونه جوایز، بخت خود را در برنده شدن یک واحد اتریوم به قیمت بیشتر از دویست میلیون تومان آزمایش کنند. شرکت کنندگان در این کمپین می بایست مراحلی که در ادامه ذکر کرده ایم را به نوبت پشت سر بگذارند.

  • ورود به صرافی کیف پول من: برای شرکت در کمپین کیف پول من از طریق سایت صرافی به آدرس www.kifpool.me و یا اپلیکیشن رسمی این صرافی عمل نمایید.
  • وجود در صفحه کمپین عیدانه: بعد از ورود به صرافی، به صفحه رسمی جشنواره داخل شده و آماده طی کردن مرحله های حاضر شوید.
  • ثبت شماره موبایل: در قدم بعدی، نیاز است تا شماره موبایل خود را داخل کرده و کد اعتبار سنجی پیامک شده را ثبت نمایید تا این شماره تایید شود. 
  • ثبت اطلاعات شخصی: در قدم بعدی، تاریخ تولد و کد ملی خود را داخل نمایید. دقت کنید که این اطلاعات باید به درستی داخل شود.
  • عضوگیری با کد رفرال: بعد از ثبت اطلاعات، با منفعت گیری از کد عضوگیری که به شما نمایش داده می شود، می بایست حداقل یک کاربر را به عضویت صرافی کیف پول من درآورید.
  • خرید از صرافی: در آخر، یک ارز دیجیتال از بین صدها رمزارز حاضر در صرافی را خریداری کرده و در کیف پول تان نگهداری کنید.
ادامه مطلب
رونمایی از نسخه تازه iOS نوبیتکس

بعد از تکمیل این اطلاعات، در هر مرحله به شما یک کلمه خاص و یک شانس برای چرخاندن گردونه داده می شود. در نهایت، شما ۴ کلمه اختصاصی و ۴ شانس گردونه در اختیار خواهید داشت. با منفعت گیری از شانس های خود می توانید گردونه جوایز را بچرخانید و با منفعت گیری از ۴ کلمه ای که در اختیارتان است، بخت خود را در قرعه کشی جایزه اختصاصی این کمپین یعنی یک اتریوم امتحان خواهید کرد.

گردونه جوایز: کدام جایزه متعلق به شما است؟

صرافی آنلاین کیف پول من بستری امن و یقین برای خرید و فروش بیت کوین و صدها رمزارز معتبر مارکت کریپتوکارنسی است؛ مقصد این صرافی، تشکیل فضایی یقین، سریع و کاربرپسند برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشد. این صرافی با اراعه خدمات گسترده و امکانات متنوع، در تلاش است تا توانایی ای لذت قسمت و یقین از اندوخته گذاری بر روی ارزهای دیجیتال را برای کاربران فارسی زبان فراهم نماید. شما می توانید با ورود به صفحه اختصاصی کمپین عیدانه کیف پول من، داخل قسمت گردونه شانس شده و با چرخاندن گردونه، یکی از جوایز حاضر که شامل ارز دیجیتال، مستر کارت، انواع گیف کارت و موارد دیگر می شود، یک مورد را دریافت نمایید. امتیاز چرخاندن این گردونه از طریق کامل کردن اطلاعات حاضر در صفحه کمپین به دست می آید. بعد از سپری کردن هر مرحله از ۴ مرحله حاضر، یک قرعه شانس به شما داده می شود. از این رو هر شخص ۴ مرتبه می تواند بخت خود را در گردونه شانس آزمایش کرده و از بین جوایز حاضر، یکی را به دلخواه انتخاب کند.

ادامه مطلب
محققان از کشف ربط قابل دقت و تازه بین قلب و مغز خبر خواهند داد

احتمالا شما برنده خوش شانس اتریوم باشید!

جایزه اختصاصی کمپین عیدانه کیف پول من، یک واحد اتریوم به قیمت بیشتر از دویست میلیون تومان است که در نهایت سهم برنده خوش شانس این جشنواره خواهد شد. کاربران گرامی صرافی کیف پول من برای شرکت در این اتفاقات و قرعه کشی یک اتریوم ETH، بایستی ۴ کلمه ای که در اختیارشان قرار گرفته را به ترتیبی که از سمت سایت اشکار شده در کنار یکدیگر قرار داده و به نوعی ترتیب صحیح کلمات را گمان بزنند. هر کاربر ۳ بار می تواند از این زمان منفعت گیری نموده و ۴ کلمه را با چینش های گوناگون در کنار یکدیگر قرار دهد. اگر کاربر بتواند در ۳ تلاش خود این ترتیب را به درستی گمان بزند، داخل قرعه کشی شده و یک شانس در این اتفاقات خواهد داشت. بعد از آخر کمپین، از بین کاربرانی که توانسته اند این قسمت را با پیروزی پشت سر بگذارند قرعه کشی انجام شده و یک نفر برنده اتریوم خواهد شد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
تاریخ اراعه جهانی گوشی وان پلاس 12 اظهار شد

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author