به خاطر سعید معروف والیبالیست شدم؛ سردار آزمون عجب والبیالیستی است!

برای سعید معروف والیبالیست شدم؛ سردار آزمون عجب والبیالیستی است!


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ لیگ برتر والیبال ایران در حالی به آخر رسید که مرحله پلی‌آف آن و به خصوص دیدار فینال یک سورپرایز دلنشین داشت. ایلشن داوودی‌پور که در مرحله پلی‌آف و به خصوص فینال نمایش فوق الاده داشت و والیبال ایران را به ظهور یک پاسور بسیار امیدوار کرد.

ایلشن که امروز به اردوی تیم ملی هم دعوت شد مصاحبه جالبی با افتاب وطن انجام داده که اینجا مشروح سخن بگویید‌های او را می‌خوانید:

از بازی فینال بگو برامون؛ تلاشتون رو کردید ولی قهرمان نشدین
واقعا فینال بازی خوبی می بود. برامون بازی سختی می بود که واقعا تلاش خودمونو کردیم، برای هر دو بازی صد خودمونو گذاشتیم ولی دیگه نتونستیم ببریم. تیم سیرجان هم تیم خوب و با توانایی‌ای می بود. بازیکن‌های سیرجان در تیم ملی با هم بودن و در باشگاهی هم زیاد خوب کار کردن. از اول لیگ تا آخر صدر جدول بودن و واقعا ما همه تلاشمونو کردیم ولی نشد که بشه.

ادامه مطلب
روزنامه اصفهان امروز شماره 4922؛ 27 خرداد1403

اول فصل زیاد زیاد بازی نمی‌کردی؛ چی شد که شرایط تحول کرد؟
آره، نیم فصل اول که زیاد بازی نکردم و کمتر بهم بازی رسید و هنگامی آقای مهدوی مصدوم شد سپس اون بهم زیاد تر بازی رسید. زیاد تر مطمعن به نفس گرفتم، هر بازی که می‌گذشت نسبت به قبل بهتر می‌شدم و این که باید بگم بازیکن‌ها در پلی آف زیاد تر دیده میشن و این‌ نوشته هم تاثیرگذار می بود.

در بازی‌های پلی‌آف استرس نداشتی؟
بازی‌های اول پلی‌آف واقعا برام سخت می بود. اولین توانایی‌ من می بود. واقعاً سخت می بود و استرس داشتم ولی خب بازی اول که گذشت واقعاً استرسم ریخت. از هم‌تیمی‌هام هم سپاس می‌کنم. قبل هر بازی بهم می‌گفتن که آره اگه یه موقع به مشکل خوردیم حتما تو میای بهمون پشتیبانی می‌کنی، می‌دونیم که پشتیبانی خواهی کرد و اینطوری بهم روحیه می‌دادن؛ از این بابت به من کمکم می‌کردن و دائم می‌گفتن اومدی تو بازی شرایطو عوض کن برامون. منم همه تلاشمو کردم. بازی فینال واقعاً بازی خوبی می بود برام یعنی راحت‌تر بازی کردم.

ادامه مطلب
سقوط آزاد در هانگژو! » اصفهان امروز آنلاین

یه صحنه می بود توی فینال که تو بالای دست محمد موسوی یه ضربه زدی که زیاد دلنشین می بود و غیرمنتظره!
بازی کردن جلوی آقای موسوی زیاد سخت می بود. این رو هم بگم که ایشون زیاد بازیکن بزرگیه ولی خوب نمیدونم احتمالا چون زیاد والیبال خاکی بازی می‌کنیم از اینطور اسپکا زیاد میزنم.

در رابطه الگوت توی والیبال هم بگو
کلاً از بچگی زیاد سعید معروف رو دوست داشتم. واقعا یکی از کسایی می بود که علتشد والیبالیست بشم و پست پاسوری رو انتخاب کنم. زیاد وقتا بازیاشو می‌دیدم و واقعاً لذت می‌بردم.

یه او گفت و گو دیگه‌ای که در رابطه تو وجود داره مربوط به قدته؛ اول بگوقدت چنده؟
قد من ۱.۸۹

خب بعد زیاد هم مختصر نیستی؛ سعید معروف هم ۱.۹۰ می بود. ولی خب باز هم خیلیا می‌گن کاش قد ایلشن بلندتر می بود.
زیاد از پاسورا هستن قدشون از مختصر‌تره ولی واقعا دارن به تیم ملیشون پشتیبانی میکنن. منم آرزوم اینه که بتونم به تیم ملی کشورم پشتیبانی کنم. فکر نمیکنم مشکلی باشه از این بابت باشه. من فقط دوست دارم به تیم ملی کشورم پشتیبانی کنم.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

گفتی تیم ملی؛ امروز به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شدی؛ چه حسی داری؟
زیاد خوشحالم. واقعا خودم هنگامی این خبر رو شنیدم زیاد خوشحال شدم، واقعاً شوک شدم. از هم تیمی‌هام هم سپاس میکنم، این چنین کادر فنی تیم شهداب، از مسئولین تیم شهداب آقای مهندس شرافت و همه بازیکنان که علتشدن من دیده بشم. از آقا مهدی مهدوی هم واقعاً سپاس می‌کنم که تو این راه زیاد کمکم کرد. او زیاد باهام سخن بگویید میکرد. دائم بهم میگفت که این کارو بکنی بهتره یا این‌کارو نکنی اتفاق بهتری میفته، واقعا کمکم کرده آقا مهدی.

ادامه مطلب
انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعه ها و یک منبع آگاه و فلان شخص‌ها همه نشده است؟

یه سوال دیگه سوال چه مقدار امید داری با تیم ملی توی لیگ ملت‌ها حاضر باشی؟
واقعا نمیدونم ولی من همه تلاشم میکنم که در تیم ملی باشم و به تیم ملی کشورم پشتیبانی کنم. یکی از آرزوهام اینه که المپیک بازی کنم و آرزوی دیگرم هم اینه که یه روز بتونم توی لیگ ایتالیا به میدان برم.

تو همشهری سردار آزمونی؛ باهاش والیبال بازی کردی؟
آره فک کنم پارسال می بود با هم بازی کردیم. عجب والیبالیستیه؛ دفعه اول که بازی کردیم از این همه مهارتش تو والیبال شگفت‌زده شدم.

سخن آخر
در آخر می‌خوام از خانواده‌ام، هم‌تیمی‌هام کادر فنی شهداب و آقای شرافت بابت پشتیبانی‌هایی که انجام دادن سپاس کنم و امیدوارم بتونم این محبت‌ها رو جبران کنم.

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
خشم رونالدو از تشویق مسی؛ واکنش تند کریس به هواداران رقیب » اصفهان امروز آنلاین

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author