«شاتل» ۶۰ درصد سهام «صبانت» را خرید

«شاتل» ۶۰ درصد سهام «صبانت» را خرید_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

رئیس هیات مدیره شاتل خبرداد این اپراتور، ابتدای امسال ۶۰ درصد سهام صبانت را خرید.

به نقل از دیجیاتو، محمدحسن شانه‌ساززاده، در پستی اینستاگرامی نوشت: «ابتدای سال ۱۴۰۳ به لطف الهی و با حمایتو پیگیری حاج آقا [ شجاع‌الدین] میرطاووسی [مدیرعامل شاتل]، موفق به خرید ۶۰ درصد سهام یکی از شرکت‌های خوش‌نام این حوزه شدیم.»

روی عکس پست اینستاگرام او این نوشته دیده می‌شود: «صبانت به شاتل پیوست»

شانه‌ساززاده در قسمت فرد دیگر از این پست اینستاگرامی نوشت خروجی شاتل در ۶ ماه‌ دوم ۱۴۰۲ به اندازه ۲ سال قبل بوده است. اشاره وی به دوران بعد از مدیرعامل اسبق شاتل است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آل سعود، اولین مسلمان در فضا

نیمه شهریور ماه پارسال می بود که احمد نخجوانی، مدیرعامل زمان، برای سومین و آخرین بار از سمت خود استعفا کرد و از شاتل جدا شد.

شاتل به مشتریان جاری صبانت مطمعن داده است که تغییرات در ساختار صبانت و تغییرات در سرویس‌های مشتریان این شرکت در طول ماه‌های آینده و با خبر‌رسانی قبلی انجام خواهد شد و از این بابت جای نگرانی نیست.

شاتل و صبانت هر کدام از اپراتورهای حاضر در پروژه فیبر نوری می باشند.

حال باید دید با تصاحب عمده سهام صبانت توسط شاتل، حالت مدیریتی صبانت به چه شکل تحول می‌کند؛ احمد بیدآبادی، مدیرعامل صبانت می‌ماند یا شخصی از گروه شاتل به صبانت می‌رود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
شاتل فضایی کلمبیا در مأموریت اس‌تی‌اس 3 به فضا پرتاب شد_اصفهانیا

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author