نکونام سکوتش را درباره ستاره پرپسولیس شکست

نکونام سکوتش را درمورد ستاره پرپسولیس ناکامی » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ جواد نکونام در گفتگویی که با شبکه خبر داشت نسبت به عدم پیوستن اورونوف به این باشگاه عکس العمل نشان داد و خبرداد که خواست رسمی خود را برای باشگاه ارسال کرده است.

جواد نکونام در این باره گفت: ۱۶ آبان اورونوف روبه رو نساجی به میدان رفت و مورد دقت من قرار گرفت و شخصا به باشگاه نامه زدم که این بازیکن را می‌خواهم، به مدیر باشگاه در واتس‌اپ هم مطلب فرستادم و مدارکش حاضر است.

نکونام در ادامه افزود: جلال‌الدین ماشاریپوف را هم می‌خواستیم و می‌انها گفتند نمی‌شود و یکی از دوستان را اشکار کردیم واسطه این انتقال شد و در نهایت انجام شد.

نکونام نسبت به کارکرد نقل و انتقالاتی استقلال هم عکس العمل نشان داد و او گفت: در رابطه جذب بازیکن ما کدام بازیکن را گرفتیم که آن را بگیریم، مسی باشد یا رونالدو، ما در جذب کدام بازیکن موفق بودیم؟

ادامه مطلب
میلیاردی خرج فوتبالیستهای همیشه طلبکار می کنیم اما قهرمان کشتی کارگری می کند و در چادر کنار خیابان بر تاثییر گازگرفتگی جان می دهد
آخرین مطالب

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author