2009156

عکس‌| قضاوت داور ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ مهبد بیگی داور ایرانی الاصل در بازی بایرن مونیخ و ارسنال وجود دارد. نام او کمتر در بین هواداران ایرانی شناخته شده می بود اما دلنشین است بدانید که پیش از این هم در لیگ قهرمانان قضاوت داشت و برای بازی پاری سن ژرمن و دوراموند پرچم زده می بود.

به گزارش افتاب وطن، مهبد بیگی داور بین المللی فوتبال سوئد است که از سال ۲۰۱۴ کار خود را به طور حرفه‌ای انجام می‌دهد و اکنون یکی از چهره‌های مهم قضاوت این سرزمین محسوب می‌شود.

مهبد بیگی پیش از این بازیهای فرد دیگر را هم در سطح اروپا قضاوت کرده می بود که از جمله آنها باید به بازی فرانسه – قزاقستان اشاره کرد.

او متولد ۱۳۶۵ در سوئد است و در ۳۸ سالگی به سطحی رسیده که همراه با گلن نیبرگ معروف برای بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مسافر استادیوم امارات می‌شود.

ادامه مطلب
عکس‌| تهدید بزرگ علی دایی در قطر! » اصفهانیا
آخرین مطالب

مسئله دلنشین این که بیگی پیش از سفر به انگلیس گفتگویی را هم با رسانه‌های سوئدی انجام داد تا اشکار شود این بازی چه اهمیت اختصاصی و مهمی برای او و فدراسیون فوتبال سوئد دارد.

2009157

مهبد بیگی با پدر و مادر و نام ایرانی، اکنون دقت هواداران ایرانی را هم به خود جلب کرده و در حالی که تصاویرش از قضاوت در بازی ارسنال و بایرن مونیخ دست به دست می‌شود، شهرت جالبی در بین هواداران ایرانی کسب می‌کند.

ادامه مطلب
عکس‌| فیگور خاص هادی چوپان در تخت جمشید » اصفهانیا

2009155

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

پیش از این کمتر نامی از او در فضای فوتبال ایران وجود داشت اما وجود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نام مهبد بیگی را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author