اینستاگرام ظاهراً به قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌ها مجهز می‌شود

اینستاگرام انگارً به قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌ها تجهیزمی‌شود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

متا انگارً در حال کار روی قابلیت‌های هوش مصنوعی برای اینستاگرام است. بر پایه گزارش‌های منتشرشده، انگارً غول فناوری در حال گسترش قابلیتی برای اپلیکیشن محبوب اینستاگرام است که با پشتیبانی هوش مصنوعی، متن استوری را بازنویسی می‌کند.

«الساندرو پالوزی»، مهندس معکوسی که طبق معمولً ویژگی‌های تازه اپلیکیشن‌ها را پیش از اراعه آن‌ها آشکار می‌کند، در شبکه اجتماعی ایکس به این ویژگی اشاره کرده است. مطابق پست او، انگارً در آینده دکمه جدیدی با گفتن «Rewrite this» به استوری‌های اینستاگرام اضافه خواهد شد که مشخصاً متن حاضر در استوری را بازنویسی می‌کند.

قابلیت هوش مصنوعی اینستاگرام

هرچند در عکس اراعه‌شده توسط پالوزی هیچ اشاره‌ای به هوش مصنوعی نشده است، اما با دقت به این که شرکت‌های فناوری این روزها در رقابت با یکدیگر در تلاش می باشند تا ویژگی‌های هوش مصنوعی را به سرویس‌های خود اضافه کنند، می‌توان او گفت که این دکمه از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌گیرد.

ادامه مطلب
روش دیدن مطلب های حذف شده اینستاگرام

اکنون فقط پالوزی به این ویژگی اشاره کرده است و اشکار نیست که کاربران چه وقتی می‌توانند از دکمه تازه «Rewrite this» برای ساخت استوری‌های خود پشتیبانی بگیرند. این چنین تا این مدت به‌طور دقیق اشکار نیست که کارکرد این دکمه چطور خواهد می بود.

متا در چند زمان قبل مشغول گسترش قابلیت‌های فرد دیگر برای اینستاگرام بوده است. یکی از این قابلیت‌ها انگارً Blend نام دارد که یک فید خصوصی ریلز برای شما و کاربر دیگر تشکیل می‌کند و بر پایه علایق مشترک، ویدیوهایی برای شما دو نفر به نمایش می‌گذارد. درمورد این پلتفرم، اخیراً گزارش قابل دقت فرد دیگر انتشار شده می بود که مشخص می کند اینستاگرام در قیاس با یوتوب درآمد تبلیغاتی بیشتری دارد.

ادامه مطلب
سونی قرارداد 10 میلیارد دلاری خرید شرکت Zee Entertainment را فسخ کرد


دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author