طارمی پاسپورت پرتغالی می‌گیرد!

طارمی پاسپورت پرتغالی می‌گیرد! » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی طارمی که فصل سپس باید برای اینتربه میدان برود، کارهای دریافت اقامت پرتغالش را انجام داده تا از فصل آینده ناچار نباشد یکی از سهمیه های خارج از اتحادیه اروپا را در لیست نراتزوری پر کند. این خبر خوبی برای افعی ها است که اکنون دیگر ناچار نیستند یک بلیط خود را برای مهاجم ایرانی بسوزانند.

به گزارش افتاب وطن، این موضوعی است که توسط روزنامه نقل پرتغالی اظهار شده است. اوجوگو در این خصوص نوشته است که تابعیت مهدی طارمی در حال تحول بوده و او به پرتغالی شدن نزدیک تر است. این روزنامه نوشته که مهاجم ایرانی اکنون دارای مجوز اقامت دائم در پرتغال است که برای ارسال خواست ملیت پرتغالی، الزامی است.

در گزارش اوجوگو آمده است:

ادامه مطلب
رامین رضائیان؛ جنگجوی خستگی ناپذیر

طارمی که از سال ۲۰۱۹ بدون وقفه در پرتغال وجود دارد و بیشتر از یک سال است که در خانه شخصی خود در ویلا نوا د گایا زندگی می کند، برخی بوروکراسی ها برای ثبت خواست ملیت پرتغالی در سال ۲۰۲۴ را اغاز کرده است.

بر پایه اطلاعات جمع آوری شده توسط اوجوگو، این ملی پوش ایرانی در ماه ژانویه مجوز اقامت دائم در پرتغال را دریافت کرد که این یکی از مدارک ملزوم برای اراعه یک خواست مهم در آینده است. چرا که اقامت دائم در پرتغال به طارمی اجازه می دهد لیست بازیکنان غیر اتحادیه اروپا را در فهرست اینتر پر نکند. تیمی که طارمی از قبل و برای عقد قرارداد رسمی در تابستان، با آنها به توافق رسیده است.

ادامه مطلب
عکس‌| شوک امباپه به پاری‌سن‌ژرمن! » اصفهان امروز آنلاین

این خواست باید در طول تابستان به آژانس ادغام مهاجرت و پناهندگی (AIMA) اراعه شود. نهادی که این ماموریت های اداری را بعد از منحل شدن خدمات خارجی و مرزی (SEF) در سال ۲۰۲۳ بر مسئولیت گرفته است.

بعد از این که طارمی از طریق فوتبال پرتغال داخل محافل برتر فوتبال اروپا شد، رابطه طارمی با پرتغال به این ترتیب نیرومندتر خواهد شد. علاوه بر این، لحظه قابل دقت فرد دیگر در زندگی شخصی این مهاجم رقم خورد، چون او پسرش را در این فصل و در بیمارستانی در پورتو به دنیا آورد، شهری که یقیناً مهاجم ایرانی در آن چندان خوشحال نبوده است.

بازیکن پورتو با وجود در تیم ملی ایران، پیش فصل را دیرتر اغاز کرد و در روزهای آخر بازار مقصد دعوا شدید میلان قرار گرفت. خواه این نظر تبدیل کم شدن شدید مهاجم ایرانی شده باشد یا نه، اما انگارً به علت دریافت مبالغ پیشنهادی بالا و تفاوت آن نسبت به دستمزدی که او در پورتو می گیرد، علتشد تا طارمی هیچ زمان نتواند درخشش خود در فصل ۲۰۲۲/۲۳ را تکرار کند.

ادامه مطلب
عکس‌| مجسمه زیبای رونالدو در عربستان با یک مدل موی دلنشین » اصفهانیا

طارمی با شش گلی که تا دسامبر به ثمر رساند، در ژانویه راهی جام ملت‌های آسیا شد و در فوریه به دراگائو برگشت اما بلافاصله دچار صدمه دیدن عضلانی شد که او را یک ماه از میدان ها دور نگه داشت. برگشت به زمین مسابقه با دیدار برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، اما این بار و با تصمیم سرجیو کونسیسائو، او چهار هفته غیبت دیگر را نیز متحمل شد. اکنون طارمی حداقل هفت بازی دیگر در پیش رو دارد تا تلاش کند عکس فرد دیگر در فصل خداحافظی اراعه دهد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

ادامه مطلب
عکس| امباپه فعلا پیراهن رئال را امضا نمی کند! » اصفهانیا

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author