واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به یک سوءتفاهم/ قصد جسارت نداشتیم!

عکس العمل تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض مردم کرمان » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، به جستوجو تشکیل برخی سوءتفاهم‌ها درمورد تکه‌هایی از فصل پنجم سریال «نون خ» و دلخوری و ناراحتی برخی از مسؤولان کرمان، مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال با انتشار کردن یادداشتی توضیحاتی درمورد این مساله ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،مهدی فرجی در این یادداشت با ادای احترام به مردم شریف و نجیب کرمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان کرمان به اختصاصی شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی نوشته است:

«همه تصمیم ما از ساختن سریال«نون خ» این است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگ غنی و متعالی اقوام را به عکس بکشیم و یک هم‌دلی بین اقوام و قومیت‌های ایران نشان بدهیم و به واسطه این ظرفیت بتوانیم ضمن ترقی فرهنگی، لحظات زیاد خوب و نشاط‌آور و سرگرم کننده‌ای را برای مردم عزیزمان تشکیل کنیم و در عین حال مخاطبان را با این ظرفیت‌های غنی قومیت‌های گرامی آشنا کنیم و محبت و هم‌دلی و صمیمیت را بین آحاد مردم ایران تشکیل کنیم.

ادامه مطلب
تئاترشهر رکورد وجود مخاطب را ناکامی » اصفهانیا

در این چهار فصل قبل همه تلاش سریال «نون خ» این بوده و خوشبختانه جواب مناسب هم دریافت کرده است.

ما در سریال «نون خ» همه اقوام را نشان دادیم که در کناریکدیگر در صلح و صفا و اسایش زندگی مسالمت‌آمیزی دارند. بعد آن چه که در یکی از تکه‌های فصل پنجم سریال «نون خ» علتابراز برخی سوءتفاهم‌ها شده است فقط ناشی از یک برداشت نادرست است.

در یکی از سکانس‌های سریال «نون خ» فرد به ظاهر دامپزشکی نشان داده می‌شود که هیچ تخصصی ندارد و فقط به حیوانات علاقه‌مند است و متاسفانه دچار مصرف مواد مخدر است و حرف های شده که این فرد کرمانی است و به همین علت اهانت به مردم شریف کرمان صورت گرفته است.

ادامه مطلب
ببینید| گریه موکب داران عراقی هنگام جمع کردن مواکب اربعین » اصفهان امروز آنلاین

یقیناً آن‌چه که علتبه وجودآمدن این اشکال شده است نمایش فلشی در مسیر حرکتی شخصیت‌های سریال به سمت کرمان است در حالی که زمان رودررویی بازیگران این سریال با نقش به ظاهر دامپزشک حداقل ۹۰۰ کیلومتر قبل از کرمان است و اگر دقت کنیم همان چند ساعت اولی که شخصیت‌های سریال از کردستان خارج خواهد شد با این فرد مواجه خواهد شد. به این علت محل وقوع داستان هیچ ربطی به کرمان ندارد از طرفی آن فرد و این چنین همسر و پسرش هم نیز لهجه کرمانی ندارند.

شخصیت‌های سریال وقتی برای اولین‌بار به کرمان می‌رسند که در نزدیکی کرمان نیمه‌های شب ماشین آن‌ها خراب شده تا این که یک فرد اهل کرمان با تراکتور خود از راه می‌رسد و به آن‌ها پشتیبانی کرده و آن‌ها را به هتل می‌رساند و هیچ کرایه‌ای هم دریافت نمی‌کند.

ادامه مطلب
سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی » اصفهانیا

در زمان ورود بازیگران به هتل نیز از برخورد کارکنان هتل در کرمان تا وجود در نمایشگاه صنایع دستی استان کرمان همه تصاویر و دیالوگ‌ها نشان از هم‌دلی، برخورد محترمانه و نشاط و شادمانی است و کرمان به گفتن یک استان فرهنگی با مردمی خون‌گرم و پایتخت صنایع دستی معارفه شده است. کما این که همه اقوام در سایه پرچم جمهوری اسلامی یک‌دل و صمیمی در حال نشاط نشان داده خواهد شد که همین امر استقبال مخاطبان را به جستوجو داشته است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

از طرف دیگر حرکت و منش کیوان (سیروس میمنت) به نوع کاراکتر وی ربط دارد و به هیچ گفتن ارتباطی به حرکت افراد دیگر و شهرهای گوناگون ندارد و از فصل اول هم این رفتارهای ناپسند از وی دیده می‌شود که اتفاقا مدام تقبیح هم می‌شود؛ هر چند در آخر این فصل از سریال این شخصیت منقلب می‌شود.»

ادامه مطلب
درمورد قتل های زنجیره‌ای است! » اصفهانیا

مهدی فرجی در قسمت پایانی یادداشت خود از سوءتفاهم‌های ایجادشده ابراز تاسف کرد و ضمن ادای احترام به مردم شریف کرمان اصرار کرد: سازندگان سریال«نون خ» هیچ زمان و به هیچ گفتن تصمیم جسارت به قیمت‌های فرهنگی و ملی هیچ استانی از جمله مردم گرامی استان کرمان را ندارند، بلکه تلاش ما ادای احترام به قومیت‌های گوناگون بوده است و اساسا مقصد مهم این سریال تشکیل وحدت و هم‌دلی بین قومیت‌ها و تکریم و تشکر آن‌ها است.

۲۴۵۲۴۵

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author