اپل اتهامات اپیک گیمز مبنی بر عدم اجرای حکم دادگاه را رد کرد

اپل اتهامات اپیک گیمز مبنی بر عدم اجرای حکم دادگاه را رد کرد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

اپیک گیمز مدتی قبل در یک پرونده قضایی ادعا کرد که اپل در انجام دستورات دادگاه کوتاهی کرده است و باید به گسترش‌دهندگان اجازه دهد که برای کاربران پرداخت‌های خارج از اپ استور را فراهم کنند. اکنون اپل به این تهمت اپیک گیمز جواب داده و آن‌ها را رد کرده است.

بر پایه گزارش رویترز، اپل استدلال خود درمورد اتهامات اپیک گیمز را با قاضی «ایوان گونزالس راجرز» نقل کرده است. این قاضی در سال ۲۰۲۰ ریاست دادگاه اپیک را بر مسئولیت داشت و اپل را به نقض قانون ضدانحصار از طریق کنترل‌های شدیدش بر نحوه دانلود اپلیکشن‌ها و دریافت کارمزد در تراکنش‌ها متهم کرد. اکنون اپل در انتقاد به اپیک می‌گوید که سازنده فورتنایت می‌خواهد روال کسب‌وکار اپل را به‌طوری تحول دهد که سودآوری خودش افزایش یابد.

ادامه مطلب
تنها 17 درصد از اپ‌های فروشنده اشتراک، درآمد ماهانه 1000 دلاری دارند

اپل اتهامات تازه اپیک گیمز را «بی‌قیمت» می‌داند

اپل اتهامات اپیک گیمز مبنی بر عدم اجرای حکم دادگاه را رد کرد_اصفهانیا ۷

اپیک گیمز در جدال چندساله خود با کوپرتینویی‌ها پیروز بوده است؛ قاضی راجرز در سال ۲۰۲۱ به اپل دستور داد تا به گسترش‌دهندگان آزادی بیشتری بدهد تا کاربران را به راه حلهای پرداخت جانشین برای خرید کالاهای دیجیتال راهنمایی کنند. این چنین دادگاه عالی ایالات‌متحده در ماه ژانویه (دی ۱۴۰۲) از رسیدگی به خواست تجدیدنظر اپل درمورد این حکم خودداری کرد.

اپیک گیمز مدتی پیش نیز در یک پرونده قضایی او گفت اپل آشکارا دستور دادگاه را نقض کرده است. سازنده فورتنایت به تحمیل هزینه ۲۷ درصدی اپل برای برخی خریدها اشاره کرد. این شرکت این چنین ادعا کرد که اپل برخی از اپلیکیشن‌ها را از خبر‌رسانی به کاربران درمورد راه‌اندازی راه حلهای پرداخت جانشین منع کرده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هدست اپل ویژن پرو هک و امکان جیلبریک آن فراهم شد

از نظر دیگر، اپل این ادعاهای اپیک را رد کرده و آن‌ها را «بی‌قیمت» دانسته است. اپل می‌گوید حق قراردادن لینک خرید خارج از اپ استور را برای پیروی از دستور دادگاه به گسترش‌دهندگان داده است و یقیناً هم چنان تلاش دارد اپ استور را برای کاربران ایمن نگه دارد.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author