شرایط فروش نیسان ترا

نخستین شرایط فروش نیسان ترا از سوی مانیان‌ماشین اظهار شد + جدول فروردین ۱۴۰۳_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

شرکت مانیان‌ماشین، نخستین شرایط فروش نیسان ترا را در فروردین ۱۴۰۳ خبرداد. بخشنامه فروش مانیان‌ماشین از نوع پیش‌فروش است که در جریان آن، خودروها به‌صورت پیش‌فروش با موعد تحویل ۱۵۰ روزه به متقاضیان اراعه شده‌اند. شرایط فروش نیسان ترا از روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ اجرایی شده است و تا روز اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار دارد.

شرایط فروش نیسان ترا، فروردین ۱۴۰۳:

ماشین قیمت پیش‌پرداخت مرحله دوم شراکت بازه مطرح سود شراکت رنگ‌های حاضر
نیسان ترا اکسکلوسیو ۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰ همزمان با تکمیل مانده شراکت ۱۵۰ روز کاری ۴ درصد کربن بلک، سفید، نقره‌ای، خاکستری، قهوه‌ای، زرشکی

مانیان‌ماشین ازجمله شرکت‌های همکار پرشیاخودرو است که نیسان ترا را با برند مانیان در ایران مونتاژ می‌کند. نیسان ترا یک شاسی‌بلند آفرودی با شاسی جدا گانه به حساب می‌آید. زیر کاپوت این ماشین، موتور دولیتری چهارسیلندر توربوشارژر از برند میتسوبیشی قرار گرفته است که حداکثر ۲۲۰ اسب‌بخار قوت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین بر مسئولیت دارد. سیستم تعلیق محصول مانیان ماشین در جلو از نوع دوجناغی دوبل و در عقب از نوع مولتی لینک پنج اتصاله است.

ادامه مطلب
شگفت انگیز‌ترین 15 سال زندگی من بود_اصفهانیا
نخستین شرایط فروش نیسان ترا از سوی مانیان‌ماشین اظهار شد + جدول فروردین ۱۴۰۳_اصفهانیا ۷

مانیان ماشین در معارفه اولیه نیسان ترا، این آپشن‌ها را برای محصولش ذکر کرده است: تریم چرمی کابین، صندلی برقی ردیف جلو، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، سیستم تهویه اتوماتیک، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل شدت در سرازیری و کنترل ایستایی در سربالایی، دو کیسه هوا، رادار نگهدارنده بین خطوط و رادار نقطه کور. در بخشنامه فروش این شرکت چند آپشن اختیاری نیز ذکر شده‌اند. این آپشن‌ها شامل پنج کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی برقی سرنشین جانبی و صفحه نمایش عمودی می باشند. این چنین برای رزرو هر ماشین، مشتری باید حداقل مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به نمایندگان فروش مانیان‌ماشین در سراسر سرزمین اراعه دهد.

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گزارش مالی سه‌ماهه دوم 2024 مایکروسافت انتشار شد

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author