ربات چری مورنین

ربات چری مورنین با مقصد اراعه خدمت به مشتریان معارفه شد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

شرکت خودروسازی چینی چری با همکاری شرکت ای‌آی‌موگا (AiMOGA)، یک ربات هوشمند را برای اراعه خدمت به مشتریان معارفه کرده است. این ربات چری، «مورنین» (Mornine) نام دارد و ماموریت آن بهبود خدمات در خرده‌فروشی‌های ماشین خواهد می بود. انتظار می‌رود ربات مورنین نخستین‌بار فعالیت خود را در نمایندگی‌های برند لوکس چری، یعنی اکسید اغاز کند.

به حرف های چینی‌ها، ربات مورنین از کارکرد بیونیک منفعت می‌برد؛ یعنی از سامانه‌ها، ساختارها و نحوه حرکت جانداران طبیعی الگوبرداری می‌کند. حرکات صورت، اندام‌ها و بازوهای این ربات همانند به انسان طراحی شده است تا تعامل بهتری با مشتریان انسانی داشته باشد. ربات مورنین با منفعت‌گیری از هوش مصنوعی تلاش می‌کند تا ارتباطی دوستانه با کاربران برقرار کند.

قابلیت‌های حرکتی و ارتباطی ربات چری مورنین

ربات چری مورنین از سازوکار گسترش یافتهای برای حرکت منفعت گیری می‌کند. این ربات می‌تواند همانند انسان‌های عادی با حداکثر شدت ۴ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. منفعت گیری از این سیستم به ربات پشتیبانی می‌کند تا در خرده‌فروشی‌های ماشین به‌راحتی جابه‌جا شود.

ادامه مطلب
درمان mRNA مدرنا ریسک مرگ در مبتلایان به سرطان پوست را به نصف رساند

مهندسان شرکت ای‌آی‌موگا، سناریوهای متنی از پیش آماده‌شده‌ای را برای تعامل این ربات با مشتریان تدارک دیده‌اند. یقیناً این ربات قابلیت یادگیری نیز دارد و می‌تواند او گفت‌وگوی خود را بر پایه آنچه مشتری می‌گوید، تطبیق دهد. بااین‌حال، عمده فعالیت‌های ربات مورنین، بر معارفه دقیق وسایل نقلیه به مشتریان و خوش‌آمدگویی اولیه به آن‌ها خواهد می بود.

ربات چری مورنین با مقصد اراعه خدمت به مشتریان معارفه شد_اصفهانیا ۷

به حرف های خودروساز چینی و ای‌آی‌موگا، این ربات به قابلیت تشخیص چهره تجهیزشده است تا خدمات اراعه‌شده به مشتریان را شخصی‌سازی کند؛ به این علت درصورتی‌که مشتری قبلی به نمایندگی فروش چری بازگردد، ربات مورنین می‌داند که ترجیحات او چیست و تصمیم چه‌کاری را دارد.

ادامه مطلب
درآمد سالانه OpenAI به گمان زیادً در سال 2025 به 4 میلیارد دلار خواهد رسید

به حرف های شرکت خودروساز چینی، گسترش ربات مورنین به‌علت همگام‌سازی با تغیرات صنعتی تازه انجام شده است. در عصر تازه صنعت، ابزارهای دیجیتال نظیر هوش مصنوعی و ربات‌های انسان‌نما نقش بزرگی در تکمیل فعالیت‌های انسانی بر مسئولیت دارند. گسترش و معارفه ربات مورنین نیز گامی در جهت همسوسازی حداکثری با تغیرات جهانی است.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author