اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت/ بهرام افشاری شش میلیاردی شد

اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت/ بهرام افشاری شش میلیاردی شد


به گزارش اصفهانیا

به گزارش خبرآنلاین نمایش”آنها افترا می گویند” نخستین تئاتر دیجیتال موزیکال است که به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی در تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. هومن برق‌نورد،سارا رسول زاده و سهیل مستجابیان در این نمایش ایفای نقش می کنند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این تاثییر را بر مسئولیت دارد و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها افترا می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که بعد از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از اواخر اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود

آخرین مطالب
ادامه مطلب
«آخرین شیهه...» یک جایزه اختصاصی زنان گرفت » اصفهانیا

همزمان با اغاز اجرا

ابراهیم حقیقی پوستر «بیژن و منیژه» را طراحی کرد

همزمان با اغاز اجرای نمایش”بیژن و منیژه” از پوستر این نمایش که توسط ابراهیم حقیقی طراحی شده‌است، رونمایی شد.

نمایش «بیژن و منیژه» به نویسندگی و کارگردانی شکرخدا گودرزی و تهیه کنندگی مهدی بخشیانی از دوم اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۱ در پردی تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. پوستر این تاثییر نمایشی توسط ابراهیم حقیقی طراحی شده است.

قربان نجفی، شهرام نجاتی، رضا عمرانی محسن بهرامی سحر یافتیان، علیرضا عابدی، زهره کدخدازاده، پارمیس هوبخش، اشکان شریعتی سیاوش خادم حسینی، اسد پورحمزه، آیسان نوریان و شکرخدا گودرزیدر این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

این نمایش که به طور همه موزیکال اجرا می شود برداشتی آزاد از شاهنامه فردوسی است و با اجرای زنده یلدا یزدانی و مهدی سبحان پور هر شب ساعت۲۱ روی صحنه می رود.

ادامه مطلب
 مهندسان عاشق‌پیشه و مهندسان قاتل‌پیشه » اصفهانیا

بهرام افشاری ۶ میلیاردی شد

بهرام افشاری با نمایش «چه فردی جوجه تیغی را کشت» در هفته پیش رو بازهم رکورد شکنی کرد و با فروش بیشتر از پانزده هزار بلیط به فروشی معادل ۶میلیارد رسید.

این نمایش به تهیه‌کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه رفته، در دوره اجرای قبلی هم یکی از نمایش‌های زیاد پرفروش می بود و با استقبال بالای تماشاگران روبه رو شده می بود.

تئاتر«چه فردی جوجه تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی هر روز در دو سانس در ساعت‌های ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: آخر همه چیز خوب است. اگر آخر چیزی بد شد؛ دلواپس نباش! این پایانش نیست.

از دیگر عوامل این تاثییر نمایشی می‌توان به مدیر تشکیل: علی ‌اکباتانی، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، گرافیست: پیمان امدادی و مدیر تبلیغات: آریان امیرخان اشاره کرد.

ادامه مطلب
پرفروش‌ترین سینماهای ایران را بشناسید » اصفهانیا

۲۲۰۵۷

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author