واکنش عجیب آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور

عکس العمل شگفت آقای «جدی می‌فرمایید» به ناکامی تیلور » اصفهانیا


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ احمد مجدزاده روز یکشنبه در او گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز خرسندی از ناکامی دیوید تیلور آمریکایی اظهار داشت: دیدید که گفتم تیلور ناکامی‌ناپذیر نیست، جوانی که تیلور را ناکامی داده کار بزرگی انجام داد، اما در برابر حسن نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و یزدانی همانند آب خوردن و با یک دست او را ناکامی می‌دهد چون آرون بروکس با کشتی انفجاری و حرکات خاص یزدانی آشنا نیست.

او همین طور گفت: یقیناً بروکس همانند زیاد از آمریکایی‌ها از جمله تیلور کشتی‌های سریع، گارد بسته و دوخم‌های خوبی می‌گیرند و حتی استایل این کشتی‌گیر همانند جادوگر آمریکایی است. تیلور در کشتی سریع می بود و همانند عقاب چنگ می‌انداخت و این کشتی‌گیر نیز همانند تیلور عمل خواهد کرد.

ادامه مطلب
عکس‌| برگشت سریع سردار به رم؛ آماده برای بازی بزرگ! » اصفهانیا

مجدزاده در خصوص کشتی احتمالی یزدانی و بروکس او گفت: این کشتی‌گیر برابر هم قرار نگرفته‌اند و به بدن یزدانی نیز آشنایی کاملی ندارد چراکه این برگ برنده برای حسن به حساب می اید.

او در خصوص وجود در اردوی تیم ملی کشتی آزاد او گفت: در کمپ تیم ملی با علیرضا دبیر و محسن کاوه دیدار کردم و به اردوی تیم ملی کشتی آزاد رفتم. پیشنهاد‌هایی به کشتی‌گیران داشتنم از جمله به آنها گفتم تکنیک و تاکتیک مکمل هم می باشند و چشم به راه آن هستم که بار دیگر به اردوی تیم ملی بروم و شخصا با ملی‌پوشان کار کنم و یکی سری نکات اساسی را به‌ آنان نقل کنم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس‌| خنده‌های سردار آزمون کنار پرنسس زندگی‌اش » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author