تأمین مالی کمتر از یک‌ ساعت در رایان فاندینگ

فراهم مالی کمتر از یک‌ ساعت در رایان فاندینگ


به نقل از اصفهانیا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

کاربران سامانه رایان فاندینگ (سکوی فراهم مالی جمعی رایان) توانستند در کمتر از یک ساعت، یک مطرح ۱۵ میلیارد تومانی را فراهم مالی کنند.

مطرح «فراهم اندوخته درگردش تشکیل داروی کولیکز و گریپ میکسچر» با سود سالانه ۵۲ درصد، سود مؤثر ۶۳ درصد، در ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، در رایان فاندینگ (سکوی فراهم مالی جمعی رایان) اغاز شد و فراهم مالی جمعی این مطرح، نزدیک به ۵۰ دقیقه طول کشید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
توتالیتاریسم چیست؟ ویژگی حکومت تمامیت خواه چیست؟

فراهم مالی جمعی توسط بیشتر از ۱۶۰ کاربر

بر پایه گزارش روابط عمومی سکوی فراهم مالی جمعی رایان، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان مطرح «فراهم اندوخته درگردش تشکیل داروی کولیکز و گریپ میکسچر» توسط بیشتر از ۱۶۰ کاربر (حقیقی و حقوقی) فراهم مالی شد.

این پنجمین مطرح فراهم مالی جمعی در سه ماهه اول فعالیت رسمی رایان فاندینگ می بود که توانست رکورد فراهم مالی جمعی کمتر از یک‌ساعت را به خود تعلق دهد.

سود سالانه ۵۲ درصد

مطرح «فراهم اندوخته درگردش تشکیل داروی کولیکز و گریپ میکسچر»، یک هفته قبل از اغاز فراهم مالی جمعی، به کاربران رایان فاندینگ خبر رسانی شده می بود، تا کاربران بتوانند در زمان اندوخته‌گذاری با سود سالانه ۵۲ درصدی، شراکت داشته باشند.

سکوی فراهم مالی جمعی رایان (رایان فاندینگ) از علاقه‌مندان به اندوخته‌گذاری دعوت می‌کند، برای اندوخته‌گذاری در مطرح‌های جاری و خبر از مطرح‌های بعدی این سکو، به سامانه اینترنتی رایان فاندینگ به نشانی: ryan-funding.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

سکوی فراهم مالی جمعی رایان (رایان فاندینگ) از سازمان فرابورس ایران، مجوز فعالیت دریافت کرده و همه فعالیت آن تحت قوانین رسمی سرزمین است.

ادامه مطلب
انواع خوردگی میلگرد در بتن و عوامل تأثیرگذار در آن

فراهم مالی جمعی چیست؟

فراهم مالی جمعی به فرایند فراهم اندوخته یا جمع‌آوری پول به طور آنلاین و از طریق یک پلتفرم اینترنتی برای پروژه‌های تازه، مطرح های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا و کوچک حرف های می‌شود.

امروزه فراهم مالی جمعی به یک کانال تازه و معروف مالی در جهان تبدیل شده است.

فراهم مالی جمعی زیاد تر برای جذب اندوخته استارتاپ‌ها، ایده‌های نوین، پروژه‌های صنعتی، مطرح‌های مسئولیت اجتماعی و پروژه‌های نیکوکاری کاربرد دارد.

معارفه رایان فاندینگ

سکوی فراهم مالی جمعی رایان فاندینگ، مرجع جمع‌آوری اندوخته مورد نیاز فراهم مالی جمعی یا Crowdfunding  برای انجام یک ایده و مطرح، توسط جمعی از اندوخته‌‌گذاران به حساب می اید.

پلتفرم فراهم مالی جمعی رایان فاندینگ، پل ارتباطی بین کارآفرینان نوآور و اندوخته‌گذاران جسوری است که به جستوجو روش متغیری برای خلق ثروت می باشند.

ادامه مطلب
ماهواره‌های اسپیس‌ایکس می‌توانند میدان مغناطیسی زمین را ضعیف کنند

در رایان فاندینگ، مطرح‌ها و ایده‌های نوآورانه به اندوخته‌گذاران معارفه خواهد شد، تا بتوانند به آسانی در همه ابعاد و آثار خلق شده توسط این مطرح‌ها و ایده‌ها شریک شوند و بابت اندوخته‌گذاری خود سود دریافت کنند.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author