مشخصات ردمی 13

اطلاعات بیشتری از ردمی ۱۳ ۵G آشکار شد؛ ظرفیت باتری و شدت شارژ_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

ردمی تلفنهای هوشمند Redmi 13C و Redmi 13C 5G را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ اراعه کرد. اکنون حرف های می‌شود این برند در‌حال‌حاضر روی ردمی ۱۳ معمولی کار می‌کند. گزارشی که اخیراً انتشار شده، تراشه و شماره مدل آن را برای بازارهای گوناگون آشکار کرده است. علاوه‌براین، اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ دستگاه نیز افشا شده است.

برای یادآوری، ردمی ۱۲ ۵G تجهیزبه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ است. انتظار می‌رود که همین تراشه در ردمی ۱۳ ۵G نیز وجود داشته باشد. به نقل از گیزموچاینا و به‌نقل از کاربری به‌نام Experience more در شبکه اجتماعی ویبو، این دستگاه به گمان زیادً یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۳۳ واتی حمایتمی‌کند. یادآور می‌شویم که ردمی ۱۲ ۵G سال قبل تجهیزبه همین باتری است، اما از شارژ کندتر ۱۸ واتی حمایتمی‌کند.

اسم رمز ردمی ۱۳ ۵G

N19 کد داخلی ردمی ۱۳ ۵G است و حرف های می‌شود که اسم رمز آن «Breeze» است. مطابق گزارش‌ها، شماره مدل ۲۴۰۶ERN9CC به گمان زیادً برای نسخه بازار چین این گوشی است. نسخه هندی آن نیز با شماره مدل ۲۴۰۶ERN9CI شناخته می‌شود.

ادامه مطلب
استرالیا از قدرتمندترین سلاح لیزری قابل‌حمل جهان رونمایی کرد + عکس_اصفهانیا

نسخه فرد دیگر با شماره مدل ۲۴۰۶۶PC95I انگارً در راه هند است. این دستگاه به گمان زیادً با برند Poco داخل بازار خواهد شد و با نام «Poco M7 5G» اراعه می‌شود. انتظار می‌رود که Redmi 13 5G و Poco M7 5G با اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS داخل بازار شوند. جزئیات فرد دیگر از این دستگاه‌ها تا این مدت آشکار نشده است.

جهت قیاس، ردمی ۱۲ ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی ۹۰ هرتز، نمایشگر ال‌سی‌دی از نوع IPS، حمایتاز وضوح Full HD پلاس، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲، ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. در عرصه عکاسی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در این دستگاه وجود دارد و سیستم دوربین دوگانه ۵۰ + ۲ مگاپیکسلی نیز در پشت گوشی قرار دارد. باید چشم به راه ماند و دید که ردمی ۱۳ ۵G چه پیشرفت‌هایی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

ادامه مطلب
سن شخصیت های سریال خاندان اژدها چه مقدار است؟_اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author