پروژه نئوم عربستان

عربستان انگارً برای تکمیل پروژه‌های نئوم به‌سراغ اندوخته‌گذاران خارجی می‌رود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

صدها بانکدار و اندوخته‌گذار خارجی انگارً قرار است در روزهای آینده از پروژه نئوم (Neom) عربستان بازدید کنند. درواقع سازندگان این پروژه پرهزینه در جستجوی جذب بودجه برای تکمیل آن می باشند. به نظر می‌رسد عربستان با برگزاری یک تور تصمیم دارد پیشرفت‌های انجام‌شده در پروژه The Line را به نمایش بگذارد. از این پروژه ۱۷۰ کیلومتری انگارً به دلایل مالی، تنها ۲.۴ کیلومتر ساخته می‌شود.

بلومبرگ به نقل از منبع های آگاه گزارش می‌دهد که عربستان به گمان زیادً میزبان اندوخته‌گذاران گوناگون خواهد می بود. مقصد این گردهمایی و بازدید از نئوم، علاقه‌مندکردن بانکداران و اندوخته‌گذاران به این شهر بیابانی است. پیش‌ازاین عربستان با برگزاری نمایشگاه در شهرهای گوناگون همانند نیویورک و لندن و با نشان‌دادن ویدیوهای حقیقت مجازی از این شهر، تصمیم داشت تا اندوخته‌گذاران را به این پروژه جاه‌طلبانه ترغیب کند.

ادامه مطلب
شکل سر سگ‌ها می‌تواند بر مقدار خواب آنها اثرگذار باشد

جذب اندوخته‌گذاران برای پروژه نئوم عربستان

نئوم دارای تکه‌های مختلفی است و یکی از شگفت‌ترین آن‌ها، پروژه The Line است که به‌صورت یک شهر افقی ساخته می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۳۰ تکمیل گردد. یقیناً به‌نظر می‌رسد عربستان اخیراً خیال‌پردازی خود را برای این پروژه افت داده است. درحالی که دولت این سرزمین در مقطعی امیدوار می بود تا سال ۲۰۳۰ نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر در The Line زندگی کنند، اکنون انتظار دارد که تا آن زمان کمتر از ۳۰۰ هزار نفر را در این شهر جای دهد.

عربستان انگارً برای تکمیل پروژه‌های نئوم به‌سراغ اندوخته‌گذاران خارجی می‌رود_اصفهانیا ۱۲

به حرف های برخی از منبع های آگاه، تا بحال برخی از بانک‌های خارجی در اراعه وام‌های کلان به نئوم مردد بوده‌اند، چون عربستان تا این مدت به این پروژه ضمانت دولتی نداده است. زیاد تر بودجه نئوم تا بحال به طور تزریق سهام از سوی صاحب آن یعنی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی که توسط ولیعهد، «محمد بن سلمان» مدیریت می‌شود، فراهم شده است.

ادامه مطلب
وویجر 1 بعد از ماه‌ها اختلال، مجدد به زمین داده‌های قابل‌فهمیدن ارسال کرد_اصفهانیا
آخرین مطالب
1713907255 674 عربستان انگارً برای تکمیل پروژه‌های نئوم به‌سراغ اندوخته‌گذاران خارجی می‌رود اصفهانیا
عربستان انگارً برای تکمیل پروژه‌های نئوم به‌سراغ اندوخته‌گذاران خارجی می‌رود_اصفهانیا ۱۳

عربستان تصمیم دارد برنامه‌های چشم‌انداز ۲۰۳۰ تا حدودی از طریق اندوخته‌های خارجی فراهم شود و امیدوار است تا سال ۲۰۳۰ سالانه به ۱۰۰ میلیارد دلار اندوخته‌گذاری مستقیم خارجی برسد که تقریباً سه برابر زیاد تر از آنچه تا بحال پیدا کرده است.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
موشک آریان ۵ بزرگ‌ترین ماهواره یوتلست را پرتاب کرد

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author