اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

اپل انگارً در فراهم نمایشگر آیپد پرو ۱۱ اینچی با محدودیت‌هایی مواجه است_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

اپل مدل‌های تازه آیپد را ماه آینده میلادی معارفه خواهد کرد که شامل نسل تازه آیپد پرو با تراشه M3 می‌شود. این مدل برای اولین‌بار از نمایشگرهای OLED منفعت می‌برد. اما انگارً نسخه ۱۱ اینچی امکان پذیر به‌علت اراعه با نمایشگر OLED با مشکلاتی مواجه شود.

«راس یانگ»، تحلیلگر DSCC در گزارشی اظهار کرده است که مقدار تشکیل نمایشگر OLED برای آیپد پرو تازه ۱۲.۹ اینچی زیاد تر از مدل کوچک‌تر پرو بوده است.

این تحلیلگر ادعا می‌کند سامسونگ که یکی از شرکت‌های مسئول فراهم نمایشگرهای OLED برای آیپدهای تازه است، با چالش‌های فنی روبه رو شده است. راس یانگ معتقد است که این حالت می‌تواند روی مقدار اراعه آیپد پرو ۱۱ اینچی تازه اثرگذار باشد.

اپل در اراعه آیپد پرو ۱۱ اینچی اولد با مشکلاتی مواجه است

راس یانگ در گزارش‌های قبلی خود پیش‌بینی کرده می بود که اراعه آیپد پرو تازه به‌علت محدودیت‌های تشکیل نمایشگرهای تازه، به‌تعویق خواهد افتاد. انتظار می‌‌رود ال‌جی همه پنل‌های اولد ۱۲.۹ اینچی را تشکیل کند. یقیناً در نظر داشته باشید که هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ، پنل‌های ۱۱ اینچی را تشکیل خواهند کرد.

ادامه مطلب
پیکسل تبلت گوگل با قیمت 399 دلار بدون پایه مجدد روانه بازار شد_اصفهانیا
آخرین مطالب

علاوه‌بر نمایشگرهای OLED، انتظار می‌رود نسل تازه آیپد پرو از طراحی باریک‌تری نیز برخوردار باشد. اپل یک اتفاقات اختصاصی را برای ۱۸ اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی کرده است تا آیپدهای تازه را معارفه کند. علاوه‌بر آیپد پرو تازه، خبرهای غیررسمی انتشار شده است که می‌گوید این شرکت برای اولین‌بار آیپد ایر ۶ را با تراشه M2 و مدلی با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی معارفه خواهد کرد.

در نهایت، اپل این چنین درحال کار روی صفحه کلید جادویی به‌روز‌شده برای آیپد پرو تازه است. مطابق گزارش‌های متعدد، مجیک کیبورد تازه آیپد پرو را زیاد تر همانند یک لپ‌تاپ می‌کند و از یک قاب محکم‌تر با آلومینیوم منفعت گیری می‌کند.

ادامه مطلب
نقد فیلم Expend4bles | رامبوها نمی‌میرند

این چنین اپل پنسل ۳ نیز در راه است که بر پایه خبر برخی منبع های آگاه بازار، از ژست‌های فشاری تازه و ادغام با Find My network اپل حمایتمی‌کند.

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author