مدیرعامل متا می‌گوید سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله داریم

مدیرعامل متا می‌گوید سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله داریم_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در جریان جلسه تازه خود با اندوخته‌گذاران برای اظهار گزارش مالی سه ماهه ابتدایی این شرکت، به آن‌ها خبرداد که غول فناوری تا این مدت سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد. متا هفته قبل دستیار هوش مصنوعی Meta AI را به اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و مسنجر اضافه کرده می بود تا داخل رقابت جدی‌تری با ChatGPT شود.

متا برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ سود ۴.۷۱ دلار به ازای هر سهم و درآمد ۳۶.۴۶ میلیارد دلاری را گزارش کرد. اما پیش‌بینی آن برای سه ماهه دوم علت‌شد تا سهامش به‌اندازه ۱۶ درصد سقوط کند.

مدیرعامل متا می‌گوید سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله داریم_اصفهانیا ۱۲

به گزارش ورج، زاکربرگ در جریان این جلسه به اندوخته‌گذاران حرف های است:

«اندوخته‌گذاری برای تشکیل این ازمایش ها تازه، یک برنامه بلند زمان زیاد خوب برای ما و اندوخته‌گذارانی بوده است که همراه ما بوده‌اند. و نشانه‌های اولیه آن نیز کاملاً مثبت بوده است. اما ساخت هوش مصنوعی پیشرو نیز نسبت به دیگر تجربیاتی که به برنامه‌های خود اضافه کرده‌ایم، کار بزرگ‌تری خواهد می بود و به گمان زیادً چندین سال طول می‌کشد.»

رویکردهای متا برای کسب درآمد از هوش مصنوعی

مدیرعامل متا می‌گوید سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی
مدیرعامل متا می‌گوید سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله داریم_اصفهانیا ۱۳

او در ادامه او گفت که دستیار هوش مصنوعی متا از وقتی که به‌طور گسترده در دسترس قرار گرفته است، توسط «ده‌ها میلیون نفر» آزمایش شده است. زاکربرگ می‌گوید که متا اکنون راه‌های بسیاری را برای کسب درآمد از طریق Meta AI در نظر دارد:

«راه‌های مختلفی برای تشکیل یک کسب‌وکار عظیم وجود دارد، از جمله مقیاس‌بندی مطلب‌های تجاری، معارفه تبلیغات یا محتوای پولی در تعامل های هوش مصنوعی، و اجازه دادن به مردم برای منفعت گیری از مدل‌های هوش مصنوعی بزرگ‌تر و دسترسی به محاسبات زیاد تر. و علاوه بر این‌ها، هوش مصنوعی اکنون به ما پشتیبانی می‌کند تا تعامل های خود با برنامه‌ها را بهبود بخشیم، که این کار به طور طبیعی تبدیل دیدن تبلیغات زیاد تر و بهبود مستقیم تبلیغات برای اراعه قیمت زیاد تر می‌شود.»

مارک زاکربرگ پیش‌بینی‌کرده که طی سال‌های آینده، هوش مصنوعی متا می‌تواند سطح کیفیت تبلیغات آن‌ها را بهبود بخشد. این رویکرد، غول شبکه‌های اجتماعی را در مسیر متغیری نسبت به OpenAI قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
مطالعه محقق ایرانی موفق به کشف روش سیستماتیک جیلبریک ChatGPT شد

دسته بندی مطالب

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author