تبلت Honor Pad 9

تبلت آنر پد ۹ پرو با باتری قوی و تراشه دایمنستی از راه رسید_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

هواوی به‌تازگی در کنفرانس موبایل بارسلونای ۲۰۲۴ از چندین محصول تازه رونمایی کرده است که یکی از آنها، تبلت تازه‌داخل از برند آنر است. این محصول که تحت گفتن آنر پد ۹ پرو داخل بازار خواهد شد، از طراحی به‌روز و سخت‌افزار تازه نسبت به نسخه معمولی برخوردار است و باتری قوی آن، می‌تواند خیال کاربران را بابت شارژدهی طویل، راحت کند.

مشخصات و ویژگی‌های آنر پد ۹ پرو

نسخه معمولی آنر پد ۹ از ماژول دوربین در تکه مرکزی بدنه منفعت می‌برد؛ امری که از نظر برخی کاربران چندان پسندیده به‌نظر نمی‌رسید و ظاهر پشتی دستگاه را مقداری غیر دلنشین کرده می بود. اکنون هواوی تصمیم گرفته است تا در کنار افت اندازه ماژول دوربین، آن را به جایگاه رایج خود در گوشه پشتی بدنه منتقل کند تا ظاهر کلی محصول، مینیمال‌تر باشد. ضخامت دستگاه تنها ۶.۶۴ میلی‌متر است و وزن آن نیز به ۵۸۹ گرم می‌رسد. متأسفانه تنها دو رنگ خاکستری و آبی آسمانی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.

ادامه مطلب
هواوی احتمالاً گوشی P70 را به سنسور دوربین ساخت خودش مجهز می‌کند

صفحه‌نمایش آنر پد ۹ پرو از پنل ۱۲.۱ اینچی از نوع TFT LCD است و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نرخ نوسازی عکس در آن هم ۱۴۴ هرتز اظهار شده‌است. هواوی ادعا دارد که این نمایشگر از قوت پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 برخوردار است. دوربین مهم تبلت به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی تجهیزاست و دوربین سلفی هم از حسگر ۵ مگاپیکسلی منفعت می‌برد.

تبلت آنر پد ۹ پرو با باتری قوی و تراشه دایمنستی از راه رسید_اصفهانیا ۱۲

در قلب دستگاه، تراشه دایمنستی ۸۱۰۰ ماموریت انجام امور پردازشی را برعهده گرفته است و حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد می بود. رابط کاربری MagicOS نسخه ۸.۰ بر پایه اندروید ۱۴ هم به‌گفتن سیستم‌عامل پیش‌فکر روی آنر پد ۹ پرو نصب خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گلکسی S24 اولترا به گمان زیادً در محیط‌های کم‌نور تصاویر 200 مگاپیکسلی بهتری می‌گیرد

باتری قوی ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته درون آنر پد ۹ پرو از شارژ سریع ۳۵ وات حمایتمی‌کند و باتوجه به عدم منفعت گیری از پنل IPS در صفحه‌نمایش، به گمان زیادً می‌تواند شارژدهی مناسبی را در قیاس با دیگر تبلت‌های بین‌رده از خود اراعه کند. ۴ بلندگو هم در حاشیه‌های بدنه قرار گرفته است تا کاربران توانایی خوبی در گوش دادن به موسیقی یا دیدن فیلم داشته‌باشند. وای‌فای نسخه ۶، بلوتوث نسخه ۵.۲، حمایتاز سیم‌کارت با اتصال ۵G و استایلوس از دیگر امکانات قابل اشاره تبلت تازه هواوی به‌شمار می‌روال.

تبلت هواوی
تبلت آنر پد ۹ پرو با باتری قوی و تراشه دایمنستی از راه رسید_اصفهانیا ۱۳

تبلت آنر پد ۹ پرو فعلاً تنها برای بازار چین درنظر گرفته شده‌است و خبری از اراعه جهانی آن نخواهد می بود. فروش این محصول هم از نزدیک به ۲ ماه آینده اغاز می‌شود. قیمت نسخه پایه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۰۳ دلار اظهار شده‌است و این مقدار برای نسخه ۱۲ گیگابایتی به ۳۴۵ دلار می‌رسد.

ادامه مطلب
رمز کارت سوخت چیست؟ | آموزش بازیابی و تحول رمز کارت بنزین_اصفهانیا

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author