Screenshot 2024-04-21 at 12.17.19 PM

دلار داخل کانال تازه شد/ قیمت تعادلی چه رقمی است؟


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، قیمت دلار امروز با افت نزدیک به هزار تومانی نیمه کریدور ششم را از دست داد و با روال کاهشی بازگشایی شد. دلار در حالی در روال نزولی افتاده که خرید وفروش‌گران اوضاع سیاسی را در اسایش می‌دانند.

تجارت‌نیوز در گزارش نوشت: قیمت دلار در اغاز دومین روز هفته با روال کاهشی بازگشایی شد. این اسکناس امروز در پله هفتم از کانال چهارم کریدور ششم در حال خرید وفروش است.

سایه تنش‌های سیاسی از سر بازارها کم شد

خرید وفروش‌گران سایه تنش‌های سیاسی را از سر بازارها مختصر می‌دانند و همین نوشته را علت اسایش حاکم بر بازارها گفتن می‌کنند. از منظر تحلیلگران اقتصادی کریدور ششم منطقه تعادلی برای قیمت دلار محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد سیاست‌گذار نیز تصمیم ندارد قیمت دلار را از این منطقه پایین‌تر نگه دارد.

ادامه مطلب
کرونا نظم مدارس را به هم ریخت » اصفهان امروز آنلاین

کارشناسان بازار به هزینه‌های دولت، کسری بودجه و رشد نقدینگی اشاره می‌کنند و اعتقاد دارند نگه داری محدوده جاری برای بازارساز مهم است.

تتر ۶۴ هزار تومانی شد

قیمت درهم امروز با کم شدن ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۵۵۰ تومان خرید وفروش می‌شود. تتر با کم شدن ۹۰۰ تومانی همپای دلار افت داشت و به کانال ۶۴ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان خرید وفروش شد.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان یکشنبه 27 خرداد 1403

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۰ هزار و ۴۶۰ تومان در حال خرید وفروش است و افت ۴۰۰ تومانی دارد. امروز یورو افت ۳۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۳۹۰ تومانی ایستاده است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز سپس از بیشتر از دو هفته افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان اراعه شد.

۲۲۳۲۲۵

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author