تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟

تذکر جدی به وزیر سرزمین بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟


به گزارش اصفهانیا

به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، عکس العمل ها به برگشت گشت ارشاد به خیابان ها در ادامه گفت، در تازه ترین عکس العمل به این تصمیم وزارت سرزمین، جلال محمودزاده نماینده مهاباد و منتقد مجلس یازدهم، در خصوص نوشته گشت ارشاد و حجاب بان ها، در یادداشتی خطاب به وزیر سرزمین که انتخاب انتشار کرده، نوشت:

اخیراً ناظر برخوردهای غیرمتعارف و غیرقانونی افرادی تحت گفتن حجاب‌بان یا گشت ارشاد در قالب مطرح نور با بانوان و دختران دانشجو در سطح سرزمین هستیم که این کار علتدرگیری‌هایی بین مامورین گشت امنیت اخلاقی با بانوان در خیابان‌ها گردیده است.

متاسفانه این برخوردها با ادعای اجرای قانون صورت می‌گیرد این در حالیست که قانون عفاف و حجاب که بدلیل داشتن ایرادات قانونی، شکلی و شرعی چندین دفعه توسط شورای نگهبان مورد عیب قرار گرفته و تا این مدت هم نهایی نشده است لذا جناب وزیر سوال اینجاست که به استناد کدام قانون مامورین به خودشان اجازه خواهند داد که با این شیوه با بانوان برخورد کنند؟

ادامه مطلب
جنجال خیابانی روی آنتن زنده؛ کنایه شگفت و تند به امیر قلعه‌نویی!

جنابعالی به گفتن متولی امنیت سرزمین باید مجری قوانین باشید نه این که اجازه دهید بر خلاف ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بانوان را با قهر و تهدید سوار بر خودروهای گشت نمایند!

تا کی می‌خواهید به این شیوه نادرست برخورد با مقوله حجاب ادامه دهید؟

۲۷۲۱۹

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

ادامه مطلب
ستاره ازبک خارج از لیست! » اصفهانیا

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author