خوراکی خوشمزه و طبیعی که دهان و دندان و روده را ضدعفونی، از پوسیدگی دندان جلوگیری و دندان ها را سفید می کند

خوراکی خوشمزه و طبیعی که دهان و دندان و روده را ضدعفونی، از پوسیدگی دندان جلوگیری و دندان ها را سفید می کند_اصفهانیا


اصفهانیا به نقل از بهداشت نیوز، مواد حاضر در عسل به طور طبیعی، دهان، دندان و روده را محافظت و ضد عفونی می کند و علتسفیدی طبیعی دندان ها نیز می شود؛ عسل تنها ماده غذایی شیرین جهان است که علاوه بر مصرف به گفتن یک ماده غذایی زیاد لذیذ، جهت زیبایی، انرژی و شادابی نیز می شود.

منفعت موم عسل برای دندان

مصرف موم عسل برای پیشگیری از تشکیل پوسیدگی و پلاک دندانی سودمند است؛ غلظت های گوناگون عصاره موم عسل، علتتوقف رشد و یا نابودی میکروب های مهم تشکیل پوسیدگی و پلاک دندانی موسوم به باکتری «استرپتوکوکوس موتانس» می شوند. 

قندهای حاضر در عسل با شیرینی بسیاری که دارند به دندان ها هیچ صدمه ای نمی زند، بلکه می تواند آن ها را سفید و لثه ها را محکم سازد؛ چنانچه شکر مدتی در دهان بماند به وسیله باکتری تجزیه شده و جهت تشکیل اسید لاکتیک در دهان می شود که برای دندان ها زیان اور است، اما عسل بر خلاف شکر چون دارای یک نوع آنتی بیوتیک طبیعی است، هیچ گونه اسیدی در دهان تشکیل نکرده و دندان ها را ضد عفونی می کند، به همین علت مصرف آن برای دندان ها، به اختصاصی در اطفال نه تنها هیچ ضرری نداشته بلکه سودمند است.  

ادامه مطلب
عکس هایی از ترافیک نیمه شب جاده هراز که خبرساز شد_اصفهانیا
آخرین مطالب

دکتر «شکوه مهربان کار»، مسوول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهدای انقلاب

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author