واریز و برداشت دای  (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

واریز و برداشت دای  (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه افت داد.

شبکه آربیتروم کارمزد کمتری نسبت به شبکه اتریوم دارد و با افزوده شدن امکان نقل و انتقال دای بر بستر این شبکه در نوبیتکس، کاربران با کارمزد کمتری می‎توانند این استیبل کوین غیرمتمرکز را واریز و برداشت کنند.

ارز دای (DAI) یک توکن ERC-20 و اولین استیبل‌ کوین غیرمتمرکز است که قیمت خود را نسبت به دلار آمریکا با قفل کردن دیگر دارایی‌های رمزنگاری شده در قراردادهای هوشمند (Smart Contract) ثابت نگه می‌دارد و هم‌قیمت با دلار آمریکاست.

ادامه مطلب
همراه بانک صادرات برای ایفون، همراه بانک مهر و همراه بانک گردشگری

برخلاف دیگر استیبل کوین‌ها که توسط یک نهاد مرکزی صادر و کنترل خواهد شد، DAI توکن بومی پروتکل میکر (Maker) است؛ یک اکوسیستم غیرمتمرکز، جدا گانه و مبتنی بر قراردادهای هوشمند که بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود.

علاوه بر این، واریز و برداشت USDC نیز در شبکه پالیگان ا زطریق نوبیتکس مقدور شده است. پیش از این کاربران می‌توانستند از نسخه بریج‌شده USDC‌ در شبکه پالیگان منفعت گیری کنند.

ارز USDC در سال ۲۰۱۸ توسط دو شرکت Circle و صرافی Coinbase تأسیس شد. ارز یو اس دی سی مدعی است که توکن‌هایش با نسبت ۱:۱ با دلار آمریکا  حمایتخواهد شد. برخلاف USDT، که شرکت تتر تنها صادرکننده آن است، USDC می‌تواند توسط دیگر مؤسسات عضو شبکه CENTER همانند Coinbase تشکیل و بازخرید شود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

خرید و فروش دای (DAI) و یو اس دی کوین (USDC) در دو بازر ریالی و تتری نوبیتکس امکانپذیر است.

ادامه مطلب
برای خدمات اسکن سه بعدی به کجا مراجعه کنیم؟

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author