گلکسی واچ 7

گلکسی واچ ۷ به گمان زیادً به ویژگی نظارت بر قند خون تجهیزمی‌شود_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

این گمان وجود دارد که سامسونگ بتواند یک ویژگی کلیدی نظارت بر سلامت را در گلکسی واچ ۷ قرار دهد. این ساعت هوشمند به گمان زیادً اواخر ۲۰۲۴ اراعه می‌شود.

به نقل از PulseNews، «هون پاک»، رئیس قسمت مراقبت‌های سلامت دیجیتال سامسونگ، انگارً با اعضای هیئت‌مدیره این شرکت کره‌ای دیدار کرده تا در رابطه آینده قابلیت‌های سلامت گجت‌های پوشیدنی سخن بگویید کنند. گزارش شده است که هون پاک، جاه‌طلبی‌های بسیاری در این عرصه دارد و به گمان زیادً می‌خواهد ویژگی پایش قند خون را به Samsung Health بیاورد. این چنین درمورد قابلیت پایش آریتمی و سختی خون بالا نیز سخن بگویید‌هایی با مدیران سامسونگ انجام شده است.

اکنون شایعه ها حاکی از آن است که سامسونگ می‌تواند از این چنین قابلیت‌هایی برای نظارت بر قند خون، دیابت و موارد دیگر در گلکسی واچ ۷ منفعت گیری کند. به این علت با وجود ویژگی‌های متعدد نظارت بر سلامتی، سامسونگ می‌تواند این دستگاه الکترونیکی را به‌گفتن جایگزینی برای دستگاه‌های پزشکی پایش سلامتی معارفه کند.

ترقی قابلیت‌های نظارت بر سلامت در گلکسی واچ ۷ به‌وسیله هوش مصنوعی

پاک تصمیم دارد زیاد تر بر روی پیاده‌سازی فناوری هوش مصنوعی در حوزه سلامت تمرکز کند. به این علت به گمان زیادً گلکسی واچ ۷ به پشتیبانی هوش مصنوعی به قابلیت‌های گوناگون نظارت بر سلامتی تجهیزخواهد شد. بااین‌حال تا این مدت اشکار نیست که هوش مصنوعی از چه راه‌هایی می‌تواند توانایی کاربر را با Samsung Health یا گجت‌های پوشیدنی بهبود بخشد.

ادامه مطلب
سود سه‌ماهه سامسونگ بیشتر از 900 درصد افزایش یافت_اصفهانیا
آخرین مطالب

در ژانویه ۲۰۲۴، هون پاک اظهار کرد که سامسونگ علاقه‌مند است نظارت بر گلوکز «غیر تهاجمی» را به سری گلکسی واچ بیاورد. با منفعت گیری از این روش، افراد دیابتی دیگر ملزوم نیست از ابزارهای پزشکی برای کنترل دیابت منفعت گیری کنند.

روشن است که سامسونگ تصمیم دارد گجت‌های پوشیدنی خود را کاربردی‌تر کند تا سلامت کاربران را ضمانت کند. بااین‌حال باید چشم به راه ماند و دید که Galaxy Watch 7 به چه قابلیت‌هایی در عرصه پایش سلامت تجهیزخواهد شد.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

اخبار پزشکی

ادامه مطلب
قیاس گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ با یکدیگر + جدول مشخصات

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author