بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند

قسمت خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا پشتیبانی می‌کند


به گزارش اصفهانیا


در آیین گشایش این اجلاس، نایب‌رئیس اول اتاق بازرگانی ایران او گفت: همکاری و هماهنگی قسمت‌های خصوصی در کنار دولت‌ها در چارچوب اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا پشتیبانی بزرگی به تحقق آرمان‌های ما از جمله همبستگی و همکاری در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و محیط زیستی خواهد کرد و بی‌تردید این مسیر عرصه‌ساز افت تنش بین دولت‌ها و افزایش همکاریها می‌شود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

1

به گزارش ستاد خبری اجلاس، محمدرضا بهرامن ضمن خوشامدگویی به میهمانان داخلی و خارجی، اظهار داشت: خوشحال هستیم که شما عزیزان دعوت اتاق را پذیرفتید و از فاصله‌های دور برای شرکت در این اجلاس در ایران وجود یافتید.

ادامه مطلب
شکستن خط‌قرمز زاینده‌رود با افتتاح بن-بروجن » اصفهانیا

او ضمن تقدیر از دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)، روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی حاضر در اجلاس، افزود: حس قوی داریم و بر این باور هستیم که همکاری و هماهنگی قسمت‌های خصوصی در کنار دولت‌ها در چارچوب اجلاس (ACD) پشتیبانی بزرگی به تحقق آرمان‌های ما از جمله همبستگی و همکاری و در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و محیط زیستی خواهد کرد و بی‌تردید این مسیر در افت تنش بین دولت‌ها و افزایش همکاری آنان پشتیبانی‌کننده خواهد می بود. نایب‌رئیس اول اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: ازاین‌رو نیاز است از ازمایش ها شما در همه برنامه‌های جانبی این اجلاس به نحو مطلوب منفعت‌مند شویم.

2

 

بهرامن خاطرنشان کرد: جا دارد از اتاق بازرگانی اصفهان برای میزبانی و فراهم‌کردن فضای برگزاری این اجلاس دوروزه، به طور اختصاصی سپاس کنیم. او اضافه کرد: در این اجلاس برای شما آرزوی پیروزی داریم و امیدواریم اسنادی که در آخر این اجلاس اسنادی تهیه می‌شود راهنمایی برای اجلاس آتی باشد.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان چهارشنبه 16 خرداد 1403

مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با مقصد ترقی همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ سرزمین در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به گفتن سرزمین پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. اکنون ریاست این مجمع بر مسئولیت ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD می باشند.

3

 




دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آاخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author