گوگل پلی قابلیت دانلود همزمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد

گوگل پلی قابلیت دانلود همزمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد_اصفهانیا


به نقل از اصفهانیا

مطابق گزارش‌های تازه، در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن، چشم به راه بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های تازه موردنظر خود را به‌صورت همزمان دریافت کنید. یقیناً این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود دو اپلیکیشن همزمان فعال شده است. در اسفندماه نیز شایعاتی درمورد راه‌اندازی قابلیت دانلود همزمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی انتشار شد و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شده می بود.

بر پایه گزارش ۹to5Google، بعد از اراعه محدود این قابلیت طی ماه‌های قبل، اکنون گوگل امکان دانلود و نصب همزمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. همانطور که در اسکرین‌شات زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید مقدار حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی استور و یا در صفحه مهم گوشی خود ببینید.

دانلود همزمان اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی

با این قابلیت تازه تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت همزمان دانلود و نصب کرد و هنگامی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در وضعیتانتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی همه شود. برای قیاس، اپ استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن گوناگون را به‌صورت همزمان دانلود و نصب کند. یقیناً امکان پذیر گوگل در آینده تعداد دانلودهای همزمان را افزایش دهد.

ادامه مطلب
قابلیت Jump Ahead در دسترس کاربران یوتوب پریمیوم قرار گرفت_اصفهانیا

این چنین این قابلیت فقطً برای دانلود اپلیکیشن‌های تازه فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت همزمان چندین برنامه را آپدیت کرد. باتوجه به این که در بین کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها زیاد تر از نصب اپلیکیشن‌های تازه انجام می‌شود، به‌نظر می‌رسد برای کاربردی‌ترشدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت همزمان چند اپلیکیشن نیز فعال گردد.

بااین‌حال این قابلیت می‌تواند زیاد کاربردی باشد، مخصوصاً وقتی که یک گوشی تازه خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

دسته بندی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

آاخبار اجتماعی

ادامه مطلب
کی ام سی ایگل به نمایشگاه خودروی تهران 1402 آمد

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

About Author